اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران خبر داد:

آغاز واگذاری ادوات کشاورزی شرکت سهام عدالت/ آخرین مذاکرات با شرکت چینی برای واردات تراکتور باتلاقی

خبرگزاری فارس: از سوی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مازندران واگذاری ادوات کشاورزی به کشاورزان آغاز شد.

آغاز واگذاری ادوات کشاورزی شرکت سهام عدالت/  آخرین مذاکرات با شرکت چینی برای واردات تراکتور باتلاقی
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران صبح امروز با اشاره به اینکه براساس طرح واگذاری ادوات کشاورزی به بخش کشاورزی مازندران این شرکت به صورت مستقیم این تجهیزات را از کشور چین وارد می‌کند، گفت: نماینده و طرف قرارداد سهام عدالت مازندران تجهیزات موردنیاز بخش کشاورزی مازندران را با کمترین هزینه‌ها در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.
عسگر توکلی با تاکید بر اینکه تاکنون 62 دستگاه در این بخش وارد استان مازندران شده است، افزود: اعتبار موردنیاز برای این تجهیزات 20میلیارد ریال بوده است.
وی با بیان اینکه امروز بخش صنعت و کشاورزی استان مازندران باید به یکدیگر مرتبط شود، تصریح کرد: ابتدا تلاش کردیم برنامه مونتاژ تجهیزات کشاورزی را در مازندران آغاز کنیم اما با توجه به اینکه قیمت تمام شده آن در ایران افزایش می‌یافت این ادوات را وارد کردیم.
توکلی با تاکید بر اینکه براساس تصمیم هیئت مدیران تلاش کردیم تا با شرکت‌هایی وارد مذاکره شویم که به کشاورز بیشترین خدمات پس از فروش را ارائه می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر تمام سرمایه‌ واردات کمباین را شرکت طرف قرارداد تامین کرده است.
وی با اشاره به اینکه با این روش توانستیم قیمت را در بازار مهار کنیم، یادآور شد: باید شرایطی فراهم شود تا کشاورزان از امکانات صنعت کشاورزی استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران با تاکید بر اینکه شرایط ویژه زمین در مازندران نیاز به تجهیزات جدیدی دارد، عنوان کرد: آخرین مذاکرات با شرکت چینی برای واردات تراکتور باتلاقی در مازندران انجام شده است.
این مسئول با اشاره به دیگر سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران متذکر شد: شرکت تعاونی سهام عدالت نماینده انحصاری یک شرکت درب و پنجره دوجداره در مازندران را دریافت کرده است.
به گفته وی، دفاتر نمایندگی این شرکت در شرکت‌های تعاونی آمل و تنکابن قرار دارند.
توکلی با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی توزیع آرد در شهرستان آمل اذعان داشت: از طریق این شرکت آرد موردنیاز برای خبازی‌های شهرستان تامین شده و سود آن عاید سهامداران می‌شود.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول