اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شوشتر:

هیچ تعاونی مسکن مهر در شوشتر منحل نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شوشتر گفت: هیچ تعاونی مسکن مهری در شهرستان شوشتر تا امروز منحل نشده است.

هیچ تعاونی مسکن مهر در شوشتر منحل نشده است
حسین پنبه دانه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی هیچ تعاونی مسکن مهری در شهرستان شوشتر منحل نشده است ولی در حال تذکر دادن به تعاونی‌های کم کار در مسکن مهر شهرستان شوشتر هستیم.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات ثبت شده برخی از تعاونی‌ها در سامانه مسکن مهر کامل نیست، افزود: برخی از تعاونی‌های مسکن مهر که با یک بانک خاص برای وام مسکن ثبت نام کرده‌اند در سامانه بانک باید ثبت نام مجدد کنند تا کد پروژه برای تعاونی به ثبت برسد.
این مقام مسئول یادآور شد: به مسئولان تعاونی‌ها اعلام شده تا مجدد در این سامانه ثبت نام کنند.
پنبه دانه‌پور با تاکید بر اینکه باید تعاونی‌های مسکن مهر سرعت عمل خود را افزایش دهند، خاطر نشان کرد: تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان شوشتر باید سرعت عمل خود را در ساخت و ساز افزایش دهند و به این دلیل باید کوشید تا سرعت عمل در این تعاونی‌ها افزایش یابد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعاونی‌ها تنها تا آذر ماه مهلت دارند، تاکید کرد: تعاونی‌های مسکن مهر تنها تا آبان ماه سال‌جاری مهلت دارند تا مراحل پایانی ساخت مسکن خود را انجام دهند در غیر این صورت ممکن است در سال آینده از تسهیلات اعطایی به مسکن مهر بهره‌مند نشوند.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شوشتر با تاکید بر اینکه فرصتی برای اتلاف وقت وجود ندارد، تاکید کرد: مسکن مهر فرصتی طلایی برای خانه‌دار شدن است و باید از این فرصت استفاده کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول