اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

13 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تسهیلات ارزان قیمت گرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: 13 هزار و 400 واحد مسکونی مهر تاکنون تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اردبیل دریافت کردند.

13 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تسهیلات ارزان قیمت گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در جلسه ستاد مسکن شهرستان اردبیل که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بانک‌های عامل از جمله مسکن و ملی برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 177 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند.
وی با بیان این‌که پروژه مسکن مهر یکی از افتخارات ماندگار دولت خدمتگزار است، تصریح کرد: مسکن مهر در کنار ثمرات متعدد در کاهش قیمت مسکن و زمین نوید یک زندگی سالم و بدون دغدغه را برای جوانان داده است تا بتوانند با تشکیل خانواده در کمال آرامش زندگی مشترکی را آغاز کنند.
اکبری با اشاره به اثر ماندگار و طرح عظیم مسکن مهر به عنوان نهضت فراگیر در رفع معضل زمین و مسکن خاطر نشان کرد: مسکن مهر گامی بلند و حرکتی مثبت در حل مشکلات مسکن و زمین بوده و مطالبه به حق خانوارها را در داشتن یک سرپناه مناسب برای برخورداری از آرامش روحی و روانی پاسخ گفته است.
این مسئول اضافه کرد: این طرح نه تنها سبب اشتغالزایی و فعال کردن بخشی از نیروهای با انگیزه و جویای کار شده بلکه بستر تسهیل در امر ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانه و خانواده را به دنبال داشته است.
به گزارش فارس، فرماندار اردبیل ادامه داد: مسکن‌دار کردن مردم در قالب پروژه مسکن مهر در واقع مقابله جدی با دلال‌بازی‌ها، سودجویی‌ها و مهار غول افزایش سرسام‌آور و بی‌حساب و کتاب قیمت خانه و زمین بوده است.
وی گفت: ما در کنار همکاری مناسب تعاونی‌ها و متقاضیان واحدهای مسکونی شاهد حرکت‌های خوب و تأثیرگذار بانک‌های عامل در حمایت از متقاضیان مسکن مهر بودیم که با پرداخت به موقع تسهیلات بانکی یاریگر تعاونی‌ها شده‌اند.
اکبری همچنین از پرداخت به موقع آورده‌های نقدی اشخاص قدردانی کرد و افزود: سرعت در امور و پیشرفت قابل انتظار با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیازمند همراهی و مشارکت جدی شرکت‌های تعاونی و اعضای متقاضی مسکن مهر است.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر هماهنگی و همپوشانی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه در تأمین و حرکت به موقع تأسیسات زیرساختی از قبیل آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات سبب شده است تا مسکن مهر امروز در وضعیتی مناسب در حال واگذاری و اهدا به متقاضیان باشد.
اکبری ضرورت ایجاد مراکز آموزشی، بهداشتی و مذهبی با کاربری‌های فرهنگی و درمانی را در مجتمع‌های مسکن مهر یادآور شد و خاطر نشان کرد: باید از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.
فرماندار اردبیل به پیشرفت مناسب برخی از واحدها نظیر دو هزار واحدی شهرک ولیعصر (عج) در منطقه شام‌اسبی اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با وجود پیشرفت مناسب این پروژه شرکت‌های خدماتی در تأمین نیازمندی‌های تأسیساتی و زیرساختی فعالیت چشمگیر و متناسب با ساخت و ساز نداشتند.
وی خواستار تلاش جدی در این زمینه و رفع دغدغه‌ها در زمینه وضعیت فضاهای آموزشی و نیز راه دسترسی به شهرک برای ورود آسان و بدون حادثه به بزرگراه منتهی به مدخل ورودی شهر شد.
اکبری در پایان از تمام دستگاه‌های دخیل در مسکن مهر خواست با اولویت نسبت به رفع مشکلات پیش رو اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول