اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تعاون استان اردبیل:

210 تعاونی مسکن مهر در اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعاون اردبیل گفت: هم‌اکنون 210 تعاونی مسکن مهر در این استان‌ در حال فعالیت است.

210 تعاونی مسکن مهر در اردبیل فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در جلسه ستاد تأمین مسکن اردبیل اظهار داشت: ما با فعال کردن این تعاونی‌ها 20 پروژه عمده مسکن مهر را از سه سال پیش در استان شروع کردیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون 12 هزار واحد مسکونی از سوی این تعاونی‌ها در حال احداث و شکل‌گیری است به طوری که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بخشی از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
دشتی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: پیش از این تعاون در ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر ورود پیدا کرده بود اما با راه‌اندازی سامانه مشخص برای ثبت‌نام مسکن مهر دیگر اداره کل تعاون به این فعالیت دست نزده و در حال ساماندهی و به نتیجه رساندن پروژه‌های در حال اجرا است.
این مسئول به امضای قراردادهای تعاونی‌ها با اعضا اشاره کرد و ادامه داد: تمام اعضا باید با تعاونی‌های مسکن مهر در تحویل واحدهای مسکونی خود اقدام به عقد قرارداد کنند و مشکلی از این بابت در سطح استان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: اگر عضوی نیز از تعاونی‌ها در ادامه مسیر انصراف دهد، شرکت‌های تعاونی موظف هستند بدون کسر مبلغی پرداختی او را به حساب تعاون بازگردانده و ریالی کسر نکنند.
به گزارش فارس، سرپرست تعاون استان اردبیل گفت: این تعاونی‌ها بخشی از هزینه‌های جاری خود را از محل سود بانک به سپرده‌گذاری اعضا تأمین می‌کنند و باید اعضای تعاونی نیز این حق را به متولیان اصلی قائل شوند تا آنها بتوانند براساس همین درصدها هزینه مربوط به پیگیری کارها و انجام پروژه‌ها را تأمین کنند.
وی افزود: برخلاف شایعات هیچ‌گونه انحلالی را در شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان شاهد نیستیم اما در برخی از شهرها شاهد انصراف متقاضیان از ادامه پروژه و اجرای آن هستیم.
دشتی اظهار داشت: تعاونی‌های مسکن مهر با تمام قوت و قدرت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و اگر مشکلاتی نیز در آنها وجود داشته باشد به سرعت در حال برطرف شدن و رفع شدن است.
سرپرست تعاون استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسکن مهر و تکیه آن بر پویایی و تحرک تعاونی‌ها یکی از افتخارات دولت خدمتگزار است که می‌تواند با به ثمر نشستن آن ثمرات و نتایج زیادی از آن را مشاهده کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول