اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

افتتاح 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی اردبیل از افتتاح 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر تا دو ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر در اردبیل
شهرام باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: قرار بود تا آخر شهریور ماه 4 هزار واحد افتتاح شود که به دلیل برخی برنامه‌ریزی های فشردن استانی و سفر چهارم رئیس جمهور افتتاح این واحدها با دو ماه تاخیر انجام می‌شود.
وی به تاخیر به وجود آمده در افتتاح پروژه مسکن مهر در مقاطع مختلف اشاره و تصریح کرد: ما در دو ماه فرصت باقیمانده برای افتتاح برخی از پروژه‌های اساسی استان به همراه مسکن مهر تلاش می‌کنیم تا 4 هزار واحد مسکن وعده داده شده را به بیش از 5 هزار و 900 واحد برسانیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری این که متقاضیان مسکن مهر در پرداخت اقساط بانکی خود مختار هستند تصمیم‌گیری نحوه پرداخت و طولانی یا کوتاه مدت بودن آن را انتخاب کنند گفت: ‌ما اسناد مالکیت اعیانی را صادر می‌کنیم و حتی واحدهای مسکونی مهر قابل خرید و فروش خواهند بود که با انعقاد قرار داد فروش اقساطی در دفترچه اقساط بانکی به متقاضیان مسکن مهر واگذار می‌شود.
باباخانی اضافه کرد: اراضی بایری که در اطراف شهر وجود دارد اگر در طرح تفصیلی کاربری آنها مشخص و دقیقی باشد تکلیفشان مشخص است اما اگر کاربری نداشته باشد باید از طریق مراجع قانونی تعیین کاربری شود.
وی بیان داشت:‌ ما تلاش می‌کنیم اراضی بایر را به سرعت تعیین تکلیف کنیم اما اراده مسئولان استانی و کشوری بر این اصل که خارج از حریم و طرح تفصیلی شهر به هیچ وجه اجازه ساخت و ساز و تغییر کاربری را ندهند تا شاهد گسترش بی‌رویه محدوده شهری نباشیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول