اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

70 درصد مصوبات سفر سوم دولت اجرایی نشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 30 درصد از مصوبات سفر سوم محقق شده است، گفت: این مصوبات به دلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها اجرایی نشد.

70 درصد مصوبات سفر سوم دولت اجرایی نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری دوشنبه‌شب در نشست اعضای ستادهای ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمتگزاری دولت نهم و دهم بر همه اقشار مردم نمایان است.
وی ادامه داد: نخستین سفر هیئت دولت در ابتدای استان شدن به این استان انجام شد که این سفر، خیر برکت فراوانی برای مردم استان به همراه داشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی به مقایسه خراسان جنوبی امسال با خراسان جنوبی سال 84 اشاره کرد و افزود: جهشی فوق‌العاده در همه زمینه‌ها احساس می‌شود.
افشاری با اشاره به مصوبات هیئت دولت به خراسان جنوبی گفت: 90 درصد مصوبات دور اول و 80 درصد مصوبات دور دوم تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه بیش از 30 درصد از مصوبات سفر سوم نیز محقق شده است، یادآور شد: این مصوبات به دلیل فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها اجرایی نشد از اینرو امیدواریم شرایط برای محقق کردن مصوبات فراهم شود چرا که خراسان جنوبی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
افشاری ادامه داد: خراسان جنوبی استانی است که محرومیت‌های انباشته شده از گذشته به همراه اقلیم و خشکسالی‌های پی در پی این مشکلات و محرومیت‌ها را مضاعف کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به 450 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان گفت: این امر تاثیر فراوانی برای افراد جامعه می‌گذارد اما آسیب کمتری متوجه مردم متدین و با فرهنگ خراسان جنوبی شده است.
افشاری افزود: شعار نخست سفر اول رئیس جمهور بر مبانی عدالت محوری در خراسان جنوبی به معنای واقعی کلمه نهادینه شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مراجعات مردمی استان پیرامون مسائل مادی بوده است این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول