اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان جنوبی اعلام کرد:

عدم تحقق سهم کودکان خراسان‌جنوبی از سفر هیئت دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از محقق نشدن احداث مجتمع فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان بیرجند از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان خبر داد.

عدم تحقق سهم کودکان خراسان‌جنوبی از سفر هیئت دولت
عبدالرضا صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: احداث مجتمع فرهنگی، هنری کودکان و نوجوانان بیرجند یکی از آرزوهای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی تصریح کرد: از زمان تصویب احداث مجتمع فرهنگی، هنری کانون در سفر دوم هیئت دولت، چندین بار برای اجرایی شدن این مصوبه با دستگاه‌های مربوطه مکاتبه شده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: حتی در سفر سوم هیئت دولت به خراسان جنوبی یک بار دیگر این خواسته کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی مطرح شد تا شاید حداقل بخشی از اعتبار مورد نیاز برای انجام این کار از محل اعتبارات فرهنگی سفر اختصاص پیدا کند.
صمدی افزود: به سبب اختصاص اعتبارات کم در سفر سوم هیئت به استان به این مجتمع این پروژه عملی نشد.
وی گفت: کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در آستانه سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی خواستار تحقق این آرزوی دیرینه هستند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اذعان داشت: کود‌کان و نوجوانان خراسان جنوبی فضایی مناسب و سالم برای گذران اوقات فراغت و شناسایی و کشف استعدادهای خود لازم دارند تا در انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود همچون گذشته موفق باشند.
صمدی تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان و تحقق آینده‌ای درخشان‌تر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد و فعال‌سازی مراکز فرهنگی و هنری ثابت و راه‌اندازی کتابخانه‌های پستی و سیار شهری و روستایی را از وظایف این کانون برشمرد.
وی ادامه داد: تولید و عرضه محصولات فرهنگی، آموزش، بازی‌های فکری، سرگرمی‌های سازنده و انتشارات کتاب نیز از جمله وظایفی است که برعهده کانون است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی یادآور شد: این اهداف متعالی با حمایت مسؤلان و اعتماد خانواده‌ها و حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محقق می‌شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول