اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوثر:

سرشماری اساس برنامه‌ریزی‌های کلان کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: سرشماری مبنا و اساس صحیح برنامه‌ریزی‌های کلان برای کشور است.

سرشماری اساس برنامه‌ریزی‌های کلان کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی در آیین افتتاح طرح نفوس و مسکن کوثر که به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی برگزار شد، اظهار داشت: در هفتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن که همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود نسبت به توجیه تمام عوامل سرشماری اقدام شده است.
وی با بیان اینکه سرشماران از میان افراد تحصیل‌کرده، مجرب و با سابقه انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: ماموران سرشماری با جمع‌آوری آمار و اطلاعات درست و دقیق، آینده این شهرستان را برای شتاب‌بخشی در رشد و توسعه همه جانبه رقم می‌زنند.
این مسئول ادامه داد: 100 داوطلب مرد و زن با ثبت‌نام در سایت آمار ایران تقاضای همکاری داشتند که از این تعداد 40 نفر برای شرکت در کلاس‌های آموزشی سرشماری این شهرستان انتخاب شده و 35 نفر اجرای این طرح را بر عهده دارند.
فرماندار کوثر بیان داشت: با توجه به اینکه پروسه سرشماری در سطح کشور مبنی بر چارچوب‌های خاص و نظام‌مند است، گروه‌هایی به عنوان کارشناس در مورد آمارگیری تربیت شده و اطلاعات کافی در زمینه آمارگیری، تبادل اطلاعات و مرور آن از سالیان گذشته را برای انجام آمارگیری و سرشماری درست و دقیق فرا گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: در 22 روز کاری داوطلبان آمارگیر منتخب موظف هستند با مراجعه به حوزه‌های تخصصی خود به سرشماری بپردازند.
مدیر اجرایی سرشماری کوثر اظهار امیدواری کرد که با تدابیر اندیشیده شده در این شهرستان کارشناسان بتوانند به طور دقیق و درست در طرح آمارگیری و سرشماری به فعالیت بپردازند.
این مسئول بیان داشت: با توجه به اهمیت سرشماری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای اجرای این طرح عظیم همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس‌ساداتی خاطرنشان کرد: باید اهمیت سرشماری نفوس و مسکن به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در اجرای این طرح عظیم حضوری فعال داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر در ادامه  با تاکید بر همکاری همه مسئولان برای اجرای این طرح بزرگ، ابراز داشت: انتظار داریم بتوانیم این طرح عظیم را با همکاری مسئولان و مردم به نحو مطلوب اجرا کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول