اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

آغاز طرح سرشماری در ماهشهر

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، طرح سرشماری نفوس و مسکن از امروز تا 22 ماه جاری در ماهشهر آغاز شد.

آغاز طرح سرشماری در ماهشهر
فرماندار ماهشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: سرشماری عمومی مسکن و نفوس یکی از مهم‌ترین راه‌های شناخت ویژگی کشور برای برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ملی و منطقه‌ای است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت این طرح بیان کرد: با در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق در سطح مختلف، دولت می‌تواند نیازهای کشور را به‌درستی تشخیص دهد.
منوچهر حیاتی با اشاره به نقش مهم سرشماری و آمار در پیشرفت منطقه افزود: هدف دولت از آمارگیری تنظیم برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بر اساس نیازهای واقعی کشور است.
وی همچنین با اشاره به اهداف دیگر اجرای این طرح تصریح کرد: در این راستا بودجه‌ها به‌درستی تشخیص داده شده تا در حداقل زمان، حداکثر رشد و توسعه در مناطق مختلف کشور ایجاد شود.
به گفته فرماندار ماهشهر آمار، مبنای همه برنامه‌ریزی‌های دولت در راستای توسعه اقتصادی بوده و داشتن آمار صحیح و دقیق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی اضافه کرد: این طرح از امروز در این شهرستان همز‌مان باسایر شهرهای کشور در حال اجرا بوده و امیدواریم شهروندان نیز در این راستا چون دیگر موارد همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
حیاتی ادامه داد: باید با همدلی و همکاری در راستای برداشتن گامی دیگر به سوی پیشرفت و سازندگی کشور حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه هر کشوری که میانگین سرشماری بیشتری داشته باشد موفقیت آن بیشتر است گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان سال "جهاد اقتصادی" باید با اجرای این طرح پیشرفت‌های اقتصادی بیشتری را در منطقه رقم بزنیم.
فرماندار ماهشهر افزود: این طرح تا بیست و دوم ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی گفت: مأموران سرشماری باید با مردم برخورد مناسب داشته باشند و در مراجعه به درب منزل شهروندان و روستائیان نهایت احترام را اعمال کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول