اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نتایج سر‌شماری نفوس مرجع تصمیم‌گیری‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه در پیامی اعلام کرد: نتایج حاصل از سرشماری مرجع و ماخذ مستند و موثق برای ارائه تصویری گویا و شفاف از وضعیت موجود به منظور تصمیم‌گیری در اختصاص بهینه و توزیع عادلانه منابع و محرومیت‌زدایی است.

نتایج سر‌شماری نفوس مرجع تصمیم‌گیری‌ها است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، در پیام سید‌دادوش هاشمی به مناسبت آغاز سرشماری آمده است: کمال مطلوب جوامع امروزی مبتنی بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی آگاهانه و واقع‌بینانه، الفبایی متداول در ادبیات و الگویی رایج در تدوین اسناد توسعه همه‌جانبه و ارتقای سطح رفاه اجتماعی جامعه در سطح جهان است.
وی در این پیام ادامه می‌دهد: در سال جهاد اقتصادی در آستانه برداشتن گامی دیگر به سوی اعتلا و سازندگی کشور عزیزمان ایران هستیم. همه ما با شرکت در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90  می‌رویم تا سرمایه‌گذاری گسترده کشور برای ساختن آینده خود و فرزندانمان را در مسیر صحیح هدایت کنیم.
استاندار کرمانشاه ‌در این پیام اضافه می‌کند: اجرای پنج ساله سرشماری‌ها با توجه به سرعت و دامنه وسیع تغییرات در ترکیب جمعیتی و مولفه‌های ساختار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور با هدف دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق و بهنگام از متغیر‌های اصلی و محوری در فرایند برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت که پاسخگو به نیازها، فرصت‌ها و چالش‌های امروز، فردا و آینده جامعه باشد اقدامی بنیادین در راستای ساماندهی نظام آماری و طراحی نقشه راه توسعه پایدار کشور بود.
رئیس ستاد هماهنگی سر‌شماری سال 90 در این پیام تصریح می‌کند: نتایج حاصل از سرشماری مرجع و ماخذ مستند و موثق برای ارائه تصویری گویا و شفاف از وضعیت موجود به منظور تصمیم‌گیری در اختصاص بهینه و توزیع عادلانه منابع، محرومیت‌زدایی، استانداردسازی سطح رفاه اجتماعی، ارائه خدمات دولتی، ایجاد اشتغال، تامین تسهیلات تحصیلی و امکانات بهداشتی، تعیین نواحی و نمایندگان انتخاباتی و‌... در سطح ملی و منطقه‌ای است.
هاشمی در این پیام خاطر‌نشان می‌کند: ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 استان به عنوان مرکز تصمیم‌سازی تدابیر و سیاست‌های سرشماری در استان با تفکر راهبردی و استراتژی روشن، اطلاع‌رسانی فراگیر و تنویر افکار عمومی، مدیریت هدفمند و تلاش خالصانه، به‌کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص، آموزش‌های بهینه و نظارت مستمر و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، زمینه را برای اجرای مطلوب، موفقیت‌آمیز و به موقع این سرشماری در استان کرمانشاه فراهم کرده است.
وی در این پیام اضافه می‌کند: امروز دوم آبان ‌ماه سال 90 آغاز عملیات میدانی هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در استان کرمانشاه را اعلام می‌دارم. روزی که به افق‌های درخشان کرمانشاه می‌اندیشیم و در تداوم این اندیشه بزرگ برای فتح قله‌های افتخار، نیازمند همراهی و همدلی مردم این دیار هستیم. 
استاندار کرمانشاه در این پیام با دعوت مردم به همکاری با ماموران سرشماری ادامه می‌دهد: امید است با مشارکت و همکاری صمیمانه و صادقانه تمام اقشار جامعه در این طرح عظیم ملی و ارائه پاسخ‌های دقیق و درست همه همشهریان و هم استانی‌های شریف، آگاه و بصیر به ماموران سرشماری، گام بلندی در راستای سرشماری و ثبت افتخارات آینده کرمانشاه برای ترسیم چشم‌اندازهای روشن، تابناک و شکوهمند متناسب با جایگاه این استان سرافراز و تمدن‌ساز در کشور برداریم.
وی در پایان این پیام برای تمام دست‌اندرکاران و نیروهای اجرایی این طرح آرزوی توفیق کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول