اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

به صدا درآمدن زنگ سرشماری سال 90 در صفاشهر

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90، مدارس صفاشهر زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن را به صدا در آوردند.

به صدا درآمدن زنگ سرشماری سال 90 در صفاشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، فرماندار خرمبید صبح امروز در یکی از مدارس شهر صفاشهر حضور یافت و طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری یک سرشماری خوب و منسجم در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
داوود ایوبی افزود: در اجرای این طرح از جوانان تحصیل کرده و افراد بومی که آشنایی کامل با منطقه دارند استفاده شده است که امیدواریم همشهریان همکاری و تعامل خوبی با ماموران سرشماری داشته باشند.
رئیس ستاد اجرایی سرشماری شهرستان خرمبید ابراز داشت: از آنجا که نتیجه این سرشماری در آینده این شهرستان نقش بسزایی دارد، مردم باید با دادن اطلاعات صحیح و دقیقی که ماموران نیاز دارند در آینده خوب و مطلوب شهرستان خود سهیم باشند.
ایوبی با بیان اینکه دانش‌آموزان سفیران خوبی برای انعکاس صحیح آمار سرشماری در خانواده‌ها هستند گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان مغزهای متفکر جامعه ما هستند، از این رو باید اهمیت موضوع را درک کرده و خانواده‌ها را راغب به مشارکت عمومی در این طرح کنند.
به گزارش فارس، در اجرای این طرح 55 نفر به عنوان مامور سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در شهرستان خرمبید به کار گرفته شده‌اند.
انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول