اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نواخته شدن زنگ سرشماری در مدارس فارس؛

سرشماری نفوس و مسکن فارس آغاز شد

خبرگزاری فارس: با نواخته شدن زنگ سرشماری در مدارس فارس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 همزمان با سراسر کشور در این استان نیز آغاز شد.

سرشماری نفوس و مسکن فارس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسم نمادین این روز که در مدرسه راهنمایی دخترانه دکتر حسابی ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز برگزار شد، معاون توسعه منابع انسانی استانداری فارس صبح امروز در سخنانی اظهار داشت: این سرشماری تا 20 روز دیگر ادامه دارد و 6 هزار و 571 نیروی ستادی و فنی کار آمارگیری در استان فارس را بر عهده دارند.
عبدالحسین نافیان ادامه داد: تعامل و همکاری مردم می‌تواند برای دست‌یابی به آمار دقیق و یک سرشماری برنامه‌ریزی شده ما را یاری دهد.
نافیان بیان داشت: دانش‌آموزان نیز باید در خانواده‌ها موضوع سرشماری را به نوعی نهادینه کرده و از خانواده‌های خود بخواهند تا اطلاعات صحیح را در اختیار آمارگیران قرار دهند.
به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم دانش‌آموزان سرشماری و نقش آن در جامعه را در قالب نقاشی و روزنامه دیواری به نمایش گذاشته بودند.
طبق برآوردهای صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود جمعیت استان فارس در سرشماری جدید از 4 میلیون و 330 هزار نفر به 4 میلیون و 570 هزار نفر در مقایسه با سرشماری سال 85 افزایش یابد.
مردم استان فارس برای مطرح کردن سئوالات خود می‌توانند با شماره تلفن‌های 07112318871-2318873-2318879-2318856-2318860 تماس برقرار کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول