اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

همایش بهره‌وری در صنعت ساختمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز خدمات تخصصی معماری شهرسازی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: همایش بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی با حضور اساتید برجسته کشوری در قم برگزار می‌شود.

همایش بهره‌وری در صنعت ساختمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از  قم، سیده شبنم فاطمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با موضوع  بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی برای نخستین بار با حضور اساتید برجسته کشوری در استان قم برگزار می‌شود.
دبیر علمی این همایش با اشاره به سیاست‌های دولت در خصوص هدفمندی یارانه‌ها، برگزاری چنین همایش‌هایی را در استان ضروری دانست و گفت: عوامل مربوط به نیروی انسانی، مدیریت، عوامل وابسته به دولت از جمله قوانین و مقررات، امکانات و تسهیلات، تکنولوژی و نوع فرآیند در کیفیت محصول، عوامل زیست محیطی، مواد و انرژی و... از جمله مواردی هستند که در این همایش در رابطه با لزوم بهره‌وری، جایگاه و نقش آن در صنعت ساختمان به آنها پرداخته می‌شود.
مدیر مرکز خدمات تخصصی معماری شهرسازی جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: طبق آمار و ارقام یک سوم هزینه‌های کشور صرف صنعت ساختمان‌سازی می‌شود و این به آن معنا است که در این زمینه در کشور سه برابر استاندارد جهانی هزینه مصرف می‌شود.
فاطمی اظهار کرد: ما می‌توانیم با بهره‌وری، آگاه‌سازی و بسترسازی و با هزینه‌ای کمتر و نیز ارائه الگوی مدیریتی در مسیر یک بازده طولانی مدت در امر ساختمان‌سازی قرار بگیریم.
وی تصریح کرد: همایش بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی از تاریخ 27 تا 29 مهر ماه در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول