اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری همایش بهره‌وری صنعت ساختمان؛

نمایشگاه بهره‌وری در صنعت ساختمان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی در حاشیه برگزاری همایش بهره‌وری صنعت ساختمان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه بهره‌وری در صنعت ساختمان در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعلی ناظم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام فعالیت‌های مختلف برای برگزاری همایش بهره‌وری صنعت ساختمان اظهار کرد: در حاشیه برگزاری همایش بهره‌وری در صنعت ساختمان، نمایشگاهی با همین عنوان در فضایی به متراژ 300 مترمربع برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با وجود غرفه‌های مختلف در حوزه بهره‌وری صنعت ساختمان به مدت سه روز، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پذیرای علاقه‌مندان است.
ناظم‌زاده افزود: این نمایشگاه با همکاری مرکز تخصصی معماری شهرسازی جهاد دانشگاهی، شهرداری، سازمان انبوه‌سازان ساختمان ایران، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات ساختمانی و معماری و... برای ارائه محصولات اثرگذار در امر مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.
دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری نمایشگاه بهره‌وری در صنعت ساختمان و توسعه پایدار در شهرسازی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل تهویه مطبوع، در و پنجره یوپی‌وی‌سی، دیوار و سقف‌های عایق، کولر گازی و آبگرمکن‌های خورشیدی که به مصرف بهتر انرژی و ساخت و ساز مسکن‌های سریع و متناسب با علم روز کمک می‌کنند، ارائه می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر بخواهیم کشوری در حال توسعه و پیشرفت داشته باشیم باید با نگاهی هدفمند در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه و بهره‌وری از این نیازها تلاش کنیم.
ناظم‌زاده گفت: سالانه صدها میلیارد تومان صرف بودجه‌های ساخت و ساز می‌شود که اگر بهینه و درست مصرف شود، اثرات مثبتی در سطح جامعه خواهد داشت.   
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول