اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان:

ارسال 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره لیان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان گفت: تاکنون حدود هزار اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رسیده است.

ارسال 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره لیان
زینب عربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، آثار خوبی در بخش‌های مختلف به این دبیرخانه رسیده است.
وی افزود: در بخش پوستر 33 اثر، فیلمنامه 103 اثر، در بخش عکس 593 و در بخش فیلم نیز 220 اثر به دبیرخانه رسیده است که آمار این آثار هر رو در حال افزایش است.
مسئول دبیرخانه یازدهمین جشنواره سینمای جوان با اشاره به استقبال کم نظیر هنرمندان جوان برای حضور در این جشنواره، گفت: استقبال از این جشنواره در حدی بوده که منجر به تمدید زمان دریافت آثار شده و هنرمندان جوان آثار بیشتری نیز ارسال کرده‌اند.
عربی با اشاره به آمادگی دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر برای برگزاری باشکوه این جشنواره، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی دفتر انجمن سینمای جوان این استان، اقدامات لازم برای میزبانی بوشهر از این جشنواره انجام شده است.
وی با اشاره به سابقه میزبانی بوشهر در برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری در سطح کشور، خاطرنشان کرد: با وجود هنرمندانی با استعداد در بوشهر در رشته‌های مختلف هنری، این جشنواره می‌تواند به یکی از بهترین جشنواره‌های چند سال اخیر تبدیل شود.
مسئول دبیرخانه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یادآور شد: استان بوشهر در چند سال اخیر با کسب عناوین مختلف هنری در رشته‌های فیلم، فیلمنانه، عکس، تدوین و غیره در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان داده که از ظرفیت‌های بسیار بالای هنری برخوردار است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
عربی با اشاره به حضور استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر در جشنواره یازدهم گفت: به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی کشور با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق مذکور، این جشنواره برگزار می‌شود.
یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل سه_لیان از اول تا سوم آذر ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول