اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت انتخاب فیلم جشنواره رویش:

رویش، تشکیلات دائمی برای ارتباط با سینماگران مهیا کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت انتخاب فیلم جشنواره رویش گفت: به دلیل ارتباط تنگاتنگ میان سینماگران و جشنواره رویش باید تشکیلات دائمی ایجاد شود.

رویش، تشکیلات دائمی برای ارتباط با سینماگران مهیا کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جعفر صانعی‌مقدم صبح امروز در حاشیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سینمای دینی سینمایی نیست که به راحتی از کنار آن عبور کرد چرا که در سال‌های گذشته گرایش به این نوع موضوعات در فیلم‌ها چالش‌انگیز بود و حتی عده‌ای به تفکر دینی در سینما نگاه بازی را داشتند.
عضو هیئت انتخاب فیلم جشنواره رویش گفت: مسئولان برگزاری این جشنواره و دست‌اندرکاران آن باید به فکر این باشند تا سیستمی دائم در جشنواره برای ارتباط با سینماگران راه‌اندازی شود و به طور کامل با فعالان حوزه سینمای دینی ارتباط داشته باشند.
وی گفت: این آسیب بیشتر متوجه جشنواره‌های نامی است که باید سعی کنند در طول سال با تشکیل یک دبیر خانه مستمر، انتشار کتاب و بولتن ماهانه، ارتباط با مجامع بین‌المللی، نمایش فیلم‌های هفتگی و ماهانه، موضوع مدنظر خود را بیشتر در نظر بگیرند و این امکان را به وجود بیاورند که در گفت‌وگو با صاحب‌نظران و اندیشمندان نگاه مورد نظر خود را تبیین و بسط و توسعه بدهند.
صانعی مقدم بیان داشت: سینمای دینی سینمایی خاص و در عین حال بسیار جذاب است چرا که آثار فاخر سینمای ایران در آن حوزه تولید شده است و با استفاده و گسترش آن می‌توان راهیابی مردم به جشنواره و مجامع فرهنگی را گسترش داد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول