اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بوشهر؛

پوستر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی پوستر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رونمایی شد.

پوستر یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول دبیرخانه این جشنواره صبح امروز در این آیین گفت: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – فصل سه «لیان» با حضور شش استان اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و یزد به میزبانی بوشهر بر گزار می‌شود.
زینب عربی افزود: همچنین برای نخستین بار تندیس جدید در این جشنواره منطقه‌ای به برگزیدگان اهدا می‌شود. 
وی بیان کرد: این تندیس با بهره‌گیری از نماد انجمن سینمای جوانان ایران طراحی شده است.
مسئول دبیرخانه این جشنواره سینمای جوان در بوشهر گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق فوق الذکر اقدام به برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان می‌کند.
عربی گفت: به آثاری که به بخش‌های مختلف راه یافته‌اند، گواهی شرکت داده می‌شود و دبیرخانه جشنواره مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کننده ندارد.
وی گفت: پس از راهیابی آثار به جشنواره  امکان خارج کردن آن از برنامه وجود ندارد، ضمن اینکه اخذ تصمیم نهایی درباره هر نکته‌ای که در مقررات حاضر پیش بینی نشده و یا ابهامات ناشی از مفاد آن و تغییر در بعضی از مقررات، با شورای سیاستگذاری جشنواره است.
مسئول دبیرخانه جشنواره سینمای جوان اظهار داشت: حداکثر یک هفته پس از اعلام اسامی منتخبان، باید اصل آثار به دفتر جشنواره واصل شود در غیر این صورت، اثر از بخش مسابقه حذف می‌شود.
عربی تاکید کرد: تکمیل فرم شرکت در بخش فیلم آنلاین و ثبت اثر در جشنواره به معنای قبول مقررات اعلام شده است.
طراح پوستر جشنواره سینمای جوان نیز گفت: در این پوستر سه نماد نخل، غروب خورشید بوشهر و دریا به عنوان نمادهای مهم شهر بوشهر استفاده شده است.
مرتضی زنده‌بودی افزود: در کنار این سه تصویر دو تصویر کوچک و بزرگ نیز از نخل وجود دارد که نخل کوچک  نماد جوانانی است که به بزرگ‌ترها تکیه داده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول