اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان جوانان استان مرکزی:

استقبال جوانان استان مرکزی از سینما افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان جوانان استان مرکزی گفت: چهار ماه پس از توزیع فراغت کارت جوان در استان مرکزی بیش از 80 درصد جوانان دارنده این کارت از میان خدمات ارائه شده، سینما و تماشای فیلم را در اولویت قرار داده‌اند.

استقبال جوانان استان مرکزی از سینما افزایش یافت
پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آمارها و گزارش‌های استفاده جوانان از خدمات فراغت کارت جوان حاکی است 82.5 درصد از دارندگان کارت به تماشای فیلم در تنها سینمای قرار داد طرح رفته‌اند، 17 درصد ورزش شنا و استفاده از خدمات استخرهای طرف قرارداد و هشت دهم درصد شهربازی را برای استفاده از سبد فراغتی ایجاد شده در فراغت کارت جوان انتخاب کرده‌اند.
وی با بیان اینکه توزیع این کارت‌ها  در هفته جوان سال جاری با همکاری استانداری مرکزی و فرمانداری اراک آغاز شده، تصریح کرد: عرضه این نوع کارت‌ها، پس از توزیع کارت جوان به صورت سنتی در هفته جوان سال گذشته و کارت جوان به صورت الکترونیکی در دهه فجر سال گذشته بر اساس نتایج و گزارش‌های حاصل از استفاده جوانان از این کارت‌ها صورت گرفته است.
مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان ادامه داد: ایجاد روحیه نشاط و شادی در جوانان، بسترسازی برای مدیریت فراغت توسط خود جوانان و بسترسازی در راستای ایجاد دولت الکترونیک و استفاده از خدمات به صورت الکترونیک از اهداف اصلی این طرح است.
عین‌القضاتی استفاده بهینه از توانمندی‌ها و امکانات بین‌بخشی دولتی و خصوصی، تغییر روش از عرضه محوری در فعالیت‌های فراغتی به تقاضامحوری و همچنین نظرسنجی و نگرش سنجی جوانان نسبت به استفاده از خدمات دولتی و غیر دولتی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
وی گفت: آمارها و نتایج به دست آمده از نوع استفاده جوانان از خدمات طرح‌های مختلف سازمان جوانان طی دو سال گذشته بستر مناسبی برای استفاده برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاران استان در امور جوانان است.
این مسئول با تشکر از دستگاه ها و نهادهای همکار در این طرح اذعان داشت: برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به جوانان هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های استان راهگشا است.
خدمات کارت جوان به صورت الکترونیکی به همت سازمان جوانان و با همکاری بانک سامان تهیه و در اختیار برگزیدگان جوان، اعضا کانون‌های فرهنگی و شرکت کنندگان در برنامه‌های فراغتی استان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول