اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هادیان سیاسی سپاه هشدار داد:

توطئه استکبار در قالب ایجاد جریانات انحرافی ‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه استکبار در قالب ایجاد انحرافات فکری و عقیدتی در ادامه روند دشمنی علیه نظام است.

توطئه استکبار در قالب ایجاد جریانات انحرافی ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین عبداللهی‌فر عصر امروز در گردهمایی هادیان سیاسی در استان چهارمحال و بختیاری‌ اظهار داشت: حرکت بر مسیر ولایت و بصیرت‌افزایی دینی و اسلامی از مهم‌ترین محورهای فعالیت معاونت سیاسی سپاه است.
وی با تشریح مسایل سیاسی داخلی و منطقه‎ای گفت: استمرار دشمنی‌ها و شکل‌گیری توطئه‌های استکبار جهانی و برخی دولت‌های غربی علیه انقلاب اسلامی به خاطر افزایش روز افزون قدرت نظام جمهوری اسلامی و تاثیرگذاری بر تحولات منطقه‌ای و جهان است.
عبداللهی‌فر به بررسی جریان‌های شکل گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: توطئه استکبار در قالب ایجاد انحرافات فکری و عقیدتی در ادامه روند دشمنی علیه نظام است.
رئیس اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: انتخابات این پدیده سیاسی و یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی کشور است.
وی با بیان اینکه این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: در این دوره وزن سیاسی گروه‌ها و احزاب فعال در صحنه کشور از سوی مردم مشخص خواهد شد.
عبداللهی‌فر در ادامه با اشاره به اهمیت نقش مردم در عرصه سیاست، گفت: در ساختار سیاسی جهان امروز، برگزاری انتخابات و گزینش افراد اصلح یکی از متداولترین اصول دموکراسی محسوب می‌شود؛ بدین معنا که آنچه که موجب قوام و حافظ این اصول است، صرفا ساختار قانونی نیست، بلکه مشارکت مردم است و این حضور سیاسی، با بارزترین مؤلفه انتخابات، یعنی حق رأی شهروندان همراه است.
وی با تأکید بر اینکه از پیش شرط‌های لازم برای تحقق قانون، در نظر داشتن این حق و اهمیت مشارکت مردمی است، گفت: از این رو رأی ملت به واقع مجرای ارتباطی مردم و حکومت شده و اینگونه تعامل لازم بین این دو قطب محقق می‌شود.
رئیس اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت دشمنان داخلی و خارجی برای رخنه در ارکان نظام، گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان، پیروی محض و وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه است.
گردهمایی هادیان و نخبگان سیاسی سپاه قمر بنی هاشم(ع) با حضور 300 هادی سیاسی سپاه این استان در سالن همایش‌های شهید فهمیده برگزار شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول