اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

هدف انتخابات حضور حداکثری با محوریت قانون است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات است به همین دلیل هدف راهبردی استان اصفهان در این انتخابات، حضور حداکثری مردم با محوریت قانون است.

هدف انتخابات حضور حداکثری با محوریت قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، محمد علی احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نایین در محل سالن اجتماعات این فرمانداری در جمع مسئولان استان و شهرستان نایین اظهار داشت: با مشاهده اوضاع و احوال جهان و مطالعه در تاریخ باید قدردان نعمت ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت مسئولان هستند، گفت: ملت ایران، ملتی شهید پرور، انقلابی، بصیر و آگاه هستند که تبعیت و اطاعت از رهبری را در زمان‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به عینه ثابت کرده‌اند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان تصریح کرد: باید محور تمام مطالبات و برنامه‌ریزی‌های ما در مواجه با دستگاه‌های اجرایی مختلف، صنعتگران، مدیران، دانشجویان، اساتید و تمام اقشار مختلف، مطالبات و فرمایشات رهبری در ارتباط با آن دستگاه یا گروه باشد که رمز موفقیت ما است.
وی با اشاره به سفر 9روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه گفت: در این سفر به واقع همگان به ارتباط صمیمانه و نزدیکانه رهبری این حکومت اسلامی با مردم پی بردند و استقبال و حمایت پرشور و عاشقانه مردم از ولی امر مسلمین جهان، تفاوت ایران را با دیگر کشورهای جهان به عینه به همگان ثابت کرد.
احمدی تاکید کرد: همچنین در این سفر، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، منشور انقلاب را مجدد عنوان کردند و مسیر دقیق و روشن انقلاب اسلامی را تبیین کردند و حتی الگو و شاخصی برای بیداری‌های اسلامی منطقه تعیین کردند.
وی افزود: روزنامه مصری قبل از تحولات مهم منطقه در مطلبی نوشت که ما انقلاب خود را به خوبی نشناختیم و آن کسی که شناخت درسی از انقلاب مصر دارد، امام خامنه‌ای است.
احمدی تاکید کرد: محور این نظام اسلامی، ولایت است که باید در راستای تقویت آن گام برداریم، نظامی اسلامی که الگوی حرکت‌ها و جنبش‌ها و بیداری‌های کنونی جهانی شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان اضافه کرد: دلیل این الگوگیری از نظام اسلامی ایران، این است که مردم دنیا دیده‌اند که این کشور با تکیه به مردم چگونه در مقابل انواع و اقسام توطئه‌های مستکبران جهانی ایستاده و با اتکا بر مردم و انتخابات چگونه اقتدار و عزت در دنیا کسب کرده است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: در سال جاری نیز انتخابات مجلس را پیش رو داریم که امیدواریم مانند همیشه به پشتوانه‌ای ملی بدل شود و با سوء استفاده برخی غافل، فرصت‌طلب و منفعت‌طلب به چالشی امنیتی تبدیل نشود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان با اشاره به اینکه هدف دشمن ناامید کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات است، افزود: با توجه به فرمایشات رهبری، هدف راهبردی استان در این انتخابات، حضور حداکثری مردم با محوریت قانون است.
وی با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری بسیار خوبی با هیئت‌های نظارت در استان ایجاد شده است، اضافه کرد: در این راستا دستورات لازم را ابلاغ کرده‌ایم و هر کاندید را با محور قانون و مقررات می‌سنجیم و تلاش خود را در راستای افزایش مشارکت مردمی با محوریت قانون انجام می‌دهیم.
احمدی افزود: انتظار داریم مسئولان نیز خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم را بیش از پیش مدنظر خود داشته باشند و در فرصت باقی مانده به تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مردم بپردازند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول