اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کشور:

رفتارهای فراقانونی در انتخابات را نمی‌پذیریم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رفتارهای فراقانونی در انتخابات مجلس را از کسی نمی‌پذیریم.

رفتارهای فراقانونی در انتخابات را نمی‌پذیریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان‌های گیلان، زنجان و قزوین در سالن غدیر استانداری گیلان به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: بحث حاکمیت دینی و مدیریت اسلامی در عهد رسول اکرم (ص) و ائمه طاهرین (ع) به صورتی که در منشور کتاب آسمانی آمده است، عملیاتی نشده بود.
وی با بیان اینکه اسلام برای بشریت دین آداب فردی مطرح شده بود، افزود: اسلام برنامه عملیاتی و اجرایی برای سعادت دنیای انسان‌ها به ارمغان آورده است.

حکومت‌های مارکسیستی را باید در موزه‌های تاریخ دید

مرتضوی وقوع انقلاب اسلامی را طرحی نو از طرف امام (ره) در جغرافیایی سیاسی جهان دانست و تصریح کرد: امام (ره) با انقلاب اسلامی تعریفی آرمانی و الهی در جهان پدید آورد که نسخه شفابخش و تضمین‌کننده دنیا و آخرت بشریت است.
رئیس ستاد انتخابات کشور ایده امام (ره) با تفکر استیلاپذیری استکبار جهانی را ناسازگار خواند و ابراز داشت: بساط حکومت‌های مارکسیستی با وقوع انقلاب اسلامی درهم پیچیده شده و آثار آن را باید در موزه‌های تاریخ دید.

استکبار انقلاب اسلامی و تفکر امام (ره) را تهدیدی بر سیطره‌اش در جهان می‌داند

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طبق وعده‌های الهی با مدیریت صحیح بساط مستکبران را درهم می‌پیچد، خاطرنشان کرد: جنگ تمدن‌ها با وقوع انقلاب اسلامی آغاز شده است زیرا استکبار انقلاب اسلامی و تفکر امام (ره) را تهدیدی بر سیطره‌اش در جهان می‌داند.
مرتضوی فشار از بیرون و انقلاب از درون را طراحی استکبار برای نابودی نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: استکبار طراحی سخت و نرم را برای مقابله با انقلاب اسلامی به‌کار برده است.
معاون سیاسی وزیر کشور، نشان دادن چهره خشن از اسلام توسط القاعده و طالبان را از شیوه‌های مقابله استکبار با اسلام ناب برشمرد و بیان داشت: امروز تمام دنیا می‌داند که بن‌لادن شریک تجاری بوش بوده است.
وی ادامه داد: به میدان آوردن اسلام کراواتی و بدلی از دیگر روش‌های استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی پس از شکست طالبانیسم است.

جریان فتنه موجب شده موج بیداری اسلامی به تأخیر بیفتد

مرتضوی به موج بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و اذعان داشت: استکبار برای مدیریت موج بیداری اسلامی در جهان اسلام کراواتی را به میدان آورده است و به نظر می‌رسد این نوع اسلام نیز لحظه‌های پایانی عمر خود را سپری می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید براینکه بیداری اسلامی پس از انتخابات سال 88 باید شتاب بیشتری می‌گرفت، افزود: جریان فتنه موجب شده موج بیداری اسلامی به تأخیر بیفتد.
وی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 را سبب شکسته شدن تمام رکوردها در جهان نامید و اظهار داشت: جریان فتنه با ارائه اسلام بدلی موفق نشد اسلام حقیقی را از گردونه خارج کند.
مرتضوی جنگ تحمیلی و تحریم‌های سخت را از جمله موارد تقابل استکبار با انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران در این وضعیت طرح تحول اقتصادی در کشور را آغاز کرده است.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دشمن در حال حاضر به بن‌بست رسیده است، تصریح کرد: بحث ترور سفیر عربستان در آمریکا تمسخرآمیز است.
وی ترور را در فلسفه اسلامی مذموم‌ترین حرکت عنوان کرد و ابراز داشت: ترور ابزار دست دولت‌های بی‌منطق بریده از مردم و خداوند است.

استکبار هیچگاه برای بشریت ارزش قائل نبوده است

مرتضوی ایران را قربانی تروریست ذکر کرد و بیان داشت: استکبار هیچگاه برای بشریت ارزش قائل نبوده و بیش از 600 هزار نفر را در عراق به خاک و خون کشیده است.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به نهضت وال‌استریت در غرب، خاطرنشان کرد: 99 درصد اقتصاد آمریکا در اختیار یک درصد مردم این کشور قرار دارد.
وی روشنگری و حضور در صحنه را راه مقابله با استکبار اعلام کرد و اذعان داشت: ایران کشوری مقتدر است.
مرتضوی با اشاره به اینکه تجاوز به همسایگان در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و استکبار جهانی از رعب و وحشت در حال نابودی است.
معاون سیاسی وزیر کشور پیروی از ولی فقیه، اتحاد و انسجام عمومی را رمز تداوم انقلاب اسلامی نامید و اظهار داشت: 29 انتخابات در مدت 32 سال گذشته در کشور انجام شده است.

انتخابات یکی از مولفه‌های بزرگ صدور انقلاب است

وی بر پرداختن دقیق به انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: انتخابات میدان بروز و ظهور مردم بوده و قابل شمارش است.
مرتضوی انتخابات را مشارکت مردم در مدیریت کشور برشمرد و تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور، انتخابات را یکی از مولفه‌های بزرگ صدور انقلاب اعلام کرد و گفت: قانون باید به صورت دقیق اجرا شود.
وی با بیان اینکه مسئولان امانت‌دار مردم هستند، بیان داشت: رفتارهای فراقانونی در انتخابات را از کسی نمی‌پذیریم.
مرتضوی اجرای قانون توأم با عدالت را سرلوحه کار مسئولان دانست و متذکر شد: هر فرد تنها دارای یک رأی بوده و در یک رأی خود مختار است.
معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه مسئولان حق ندارند رای دیگران را مدیریت کنند، اذعان داشت: نتیجه انتخابات هر چه باشد سبب تقویت نظام اسلامی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول