اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات کشور خبر داد:

بازنگری در ستاد انتخابات کشور

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخاب کشور با اشاره به پروسه انتخابات گفت: در ستاد انتخابات کشور بازنگری می‌شود.

بازنگری در ستاد انتخابات کشور
 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسنعلی نوری بعد از ظهر امروز در نخستین همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس استان‌های گیلان، زنجان و قزوین اظهار داشت: در گروه کاری ستاد انتخابات کشور حس دوران دفاع مقدس را حاکم کردیم.
وی به ایجاد تفکر بسیجی در لایه‌های اجرایی ستاد انتخابات کشور اشاره کرد و افزود: دغدغه‌های انتخاباتی با ایجاد کردن حس تفکر بسیجی در ستاد انتخابات کشور برطرف می‌شود.
نوری اخلاص را لازمه داشتن تفکر بسیجی خواند و تصریح کرد: تعهد، تخصص و نگاه تکلیف‌گرایانه از جمله تفکرات بسیج است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی به فرمان امام (ره) مامور به انجام تکلیف بودیم و ملت ایران در این عرصه از مردم حجاز در عصر رسول اکرم (ص) و در زمان امام حسین (ع) برتر و بالاترند.
وی صیانت از آرای مردم را جلوه‌ای از جهاد مقدس توصیف کرد و ابراز داشت: صیانت از امانت مردم و فراهم کردن فرصتی برای خلق یک حماسه دیگر با مشارکت حداکثری جامعه از جلوه‌های جهاد مقدس است.
نوری اعتقاد به فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات را موجب برخورداری از برکات معنوی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولان در حال حاضر باید به این باور برسند که وقف مردم هستند.
جانشین ستاد انتخابات کشور حضور رزمندگان عرصه‌های دفاع مقدس در حال حاضر را تکلیف دانست و بیان داشت: این امر سعادت و توفیق بزرگی محسوب می‌شود.
وی با تاکید براینکه نگاه به مقوله انتخابات باید ارزشی، بسیجی و تکلیفی باشد، اذعان داشت: اگر نگاه تکلیفی در مسائل وجود داشته باشد بسیاری از دغدغه‌ها برطرف می‌شود.
نوری به بازنگری در ستاد انتخابات کشور اشاره کرد و افزود: پست‌های اضافه مشخص شدند.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه اگر در پروسه انتخابات بعضی از نکات مورد بازنگری قرار گیرد بسیاری از موضوع‌ها برطرف می‌شود، تصریح کرد: برگزاری انتخابات به اندیشه و ابتکار نیاز دارد و تمام موارد تنها با اعتبار برطرف نمی‌شود.
وی به تجربه‌های ارزشمند در ستادهای انتخابات کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تجربه‌های ارزشمند نباید از دست برود و باید مورد استفاده قرار گیرد.
نوری برگزاری انتخابات را نیازمند افراد توانمند عنوان کرد و گفت: برگزاری انتخابات نیازمند کارشناس و تدبر است.
جانشین ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات تسلط می‌خواهد، اذعان داشت: خود را نباید از کارشناسان محروم کنیم ضمن اینکه مواظب باشیم که ما را دور نزنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول