اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

هیچ مسئولیتی مهم‎تر از انتخابات نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: هیچ مسئولیتی تا پایان شمارش آرا مهم‎تر از انتخابات نیست.

هیچ مسئولیتی مهم‎تر از انتخابات نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دومین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: براساس شرح وظایف سازمانی، تشخیص عقلانی و تاکید مقام عالی دولت در استان، جلسه ستاد انتخابات و پیرو آن برگزاری انتخابات سالم مهم‌ترین کار استان است.
وی تصریح کرد: هیچ کاری اهمیت انتخابات را ندارد و اگر کوچک‎ترین شائبه‎ایی بر آن وارد شود، حیثیت استان خدشه‎دار شده و به هیچ وجه قابل جبران نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: همه فعالیت‎های استان قابل اعاده و برگشت است به جز انتخابات، به همین دلیل هیچ مسئولیتی تا پایان شمارش آرا مهم‎تر از انتخابات نیست.
جمشیدی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد انتخابات تصریح کرد: باید با صبر و حوصله ویژه و به‌کارگیری یک وقت زنده در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه جلسات باید هر دو هفته یکبار تا زمان شمارش آرا برگزار شود، افزود: اعضای ستاد باید انرژی مضاعفی روی این کار بگذارند و جلسات کمیته‎های تخصصی خود را در این فرصت دو هفته‎ایی برگزاری جلسات ستاد برگزار کرده و گزارش دقیقی از عملکرد کمیته تحت مدیریت خود ارائه دهند.
وی همچنین از برگزاری مهم‌ترین جلسه ستاد انتخابات در تاریخ سوم دی ماه با حضور استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد خبر داد و اظهار داشت: تا پایان زمان انتخابات این جلسات را مهم‌ترین جلسات زندگیتان بدانید.
مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه 8 هزار نفر نیرو در انتخابات فعال هستند، افزود: تمامی نیروها در انتخابات تا زمان برگزاری، آموزش‎های لازم را خواهند دید و می‎توانیم شاهد نتیجه مثبت و موثری از این دوره‎های آموزشی باشیم.
حسین گرایلی ادامه داد: طی هفته گذشته اولین جلسه کمیته آموزش برگزار شد و ضمن ابلاغ احکام اعضا تمامی کارشناسان آموزشی را درگیر انتخاب کردیم.
وی اظهار داشت: مدرسان در حوزه‎های مختلف انتخاب شده و برای هر دوره آموزشی تخصصی یک کد تعریف کردیم تا بحث آموزش در بازه زمانی خود به خوبی اجرا شود.
رئیس کمیته آموزش انتخابات استان گلستان در ادامه افزود : جدای از آموزش‎های تخصصی یکسری آموزش‎های عملی داریم که با هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان برنامه‎هایی در غالب میزگرد و استفاده از کارشناس، تهیه فیلم و کلیپ و تیزر برای بالا رفتن آگاهی عمومی و آموزش مردم خواهیم داشت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول