اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

محوریت ولایت فقیه توطئه‌های آمریکا را زایل می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال به خواب پریشان آمریکا در طراحی توطئه‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: تمام این توطئه‌ها با محور قرار دادن ولایت فقیه شکست‌خوردنی است.

محوریت ولایت فقیه توطئه‌های آمریکا را زایل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در همایش روحانیون شیعه و سنی در خلخال اظهار داشت: تمام تخصص‌ها را می‌توان از کشورهای دیگر وارد کرد اما روحانیون متخصصان دینی و اعتقادی جامعه هستند که نظیر آنها در هیچ جای جهان یافت نمی‌شود.
وی به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرمانشاه اشاره کرد و افزود: حضور چند روزه آیت‌الله خامنه‌ای و استقبال بی‌نظیر مردم از شخص ایشان میدان کارزاری در مقابل استکبار است.
رشتبری خاطرنشان کرد: مشاهده عزت و جلال استقبال مردم کرمانشاه از رهبر انقلاب به استکبار فهماند که حتی اندیشه تجاوز به ایران را نیز باید از سر خارج کنند.
امام جمعه شهرستان خلخال به خواب پریشان آمریکا و ایادی وی در طراحی توطئه‌ها علیه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: تمام این توطئه‌ها به حول و قوه الهی و با محور قرار دادن ولایت فقیه شکست‌خوردنی است.
وی روحانیون را حافظان دین در جامعه اعلام کرد و گفت:‌ دشمن در هر رنگ و چهره‌ای قصد اختلاف انداختن بین روحانیون و اسلام را دارد اما غافل از این است که اسلام و روحانیت دو عضو لاینفک از یکدیگر بوده و در کنار هم قدرتمند‌ترین محور محسوب می‌شوند.
رشتبری از روحانیون خواست تا در منابر خود با تاکید بر وحدت بین مسلمین در تعمیق ریشه‌های دینی و الهی کوشا باشند.
در ادامه این همایش که با حضور روحانیون مناطق جوار خلخال، کوثر، شاهرود و هشتجین با محوریت بررسی حوزه‌های توسعه وحدت در بین اهل تسنن و تشیع برگزار شده بود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز هدف دشمن را حمله به ریشه‌های اعتقادی و اسلامی اعلام کرد.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: دشمن در هیچ جبهه‌ای نتوانست با کشور اسلامی ما مقابله کند و اکنون با جنگ نرم فرهنگی قصد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که این آرزوی آنها پوچ بوده و عملی نخواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول