اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم در پیام تبریک سالگرد سفر رهبری:

پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم را تبریک گفت.

پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام استاندار قم آمده است: سال گذشته در چنین روزهایی شهر قم شهر طلایه داران انقلاب و یاران نستوه اسلام و امام، در استقبالی تاریخی از رهبر حکیم انقلاب، یکپارچه قیام کرد تا بار دیگر چشم جهانیان را خیره کند که قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.
در ادامه این پیام اضافه شده است: صحنه‌های وصف‌ناپذیر استقبال قشرهای مختلف مردم بیدار شهر جهاد و اجتهاد از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ابراز مهر و محبت مراجع معظم، علمای گرانقدر، اساتید و فضلای معزز، این حقیقت دلنشین را در اذهان زنده کرد که پیوند از هم ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است و پروردگار به برکت ایمان و بصیرت آن را نصیب مردم این مرز و بوم ساخته است.
در ادامه این پیام اضافه شده است: واقعیاتی که آن روز‌ها در شهر قم به عنوان پایگاه معارف اهل بیت(ع)، متجلی شد نشان داد که توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و ایران برای جدایی مردم از انقلاب نه تنها راه به جایی نبرده است بلکه شور و اشتیاق دفاع از اسلام و انقلاب همچنان در اعماق دل‌های ملت شعله‌ور است.
در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: پس از گذشت یک سال از آن خاطرات شیرین مردم غیور استان و مدیران دستگاه‌ها و نهادها بر آن بودند تا به شکرانه حضور نورانی مقام معظم رهبری جشن سالگرد آن رخداد تاریخی را برگزار کنند تا هم خاطرات شیرین آن روزها تداعی شود و هم از روند پیش رفت مصوبات گزارشی تفصیلی ارائه شود اما کرامت نورانی آن مقام معظم بر این تعلق گرفت که از برگزاری جشن‌ها و مراسمات گوناگون کاسته شود تا مردم شاهد افتتاح پروژه‌ها و شکوفایی دستاوردها باشند. ضمن تبریک سالگشت این رخداد مبارک برای مردم ولایت پیشه استان قم امیدواریم بتوانیم در سایه عنایات پروردگار و لطف بانوی کرامت قدردان نعمت امین ولایت باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول