اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان قم:

نظریه ولایت فقیه کارآمدترین الگوی حکومتی است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان قم گفت: نظریه ولایت فقیه ‌باید به عنوان الگوی حکومتی کارآمد به گوش جوامع اسلامی رسانده شود.

نظریه ولایت فقیه کارآمدترین الگوی حکومتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسلم طاهری سه‌شنبه شب در نشست خبری تشکل‌های فعال دانشجویی قم که با هدف بررسی مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: باید مسئولان و دانشجویان به مطالبات رهبری توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه از دغدغه‌های مقام معظم رهبری الگوسازی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دائما رهبری الگوسازی نظام را برای جوامع اسلامی ترسیم می‌کنند و اکنون با به‌وجود آمدن بیداری اسلامی، این کشورها چشم به ایران دارند تا از این نظام راهکار بگیرند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان قم تاکید کرد: نظریه ولایت فقیه را باید به عنوان الگوی حکومتی به گوش جوامع اسلامی برسانیم.
طاهری افزود: مبارزه با تبعات وآثار تحریم اقتصادی، ترویج ابتذال، کوبیدن حرکت علمی کشور، ایجاد تزلزل در مسائل اعتقادی و ترویج مواد مخدر در میان جوانان از مهم‌ترین موضوعاتی است که رهبری در دیدارهای خود مطرح کرده‌اند تا پیرامون این موضوعات در کرسی‌های آزاد‌اندیشی بحث و بررسی صورت گیرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول