اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات بهسازی برای 8500 مسکن روستایی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از پرداخت تسهیلات برای بهسازی 8 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات بهسازی برای 8500 مسکن روستایی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست با امام جمعه اهرم مرکز شهرستان تنگستان اظهار داشت:  هم اینک 18طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال در شهرستان تنگستان در دست اجراست.
فرزانه گفت: بنیاد مسکن برای تحقق عدالت اجتماعی بیشترین حجم پروژه‌های خود را در روستاها در قالب طرح هادی اجرا می‌کند.
وی اضافه کرد: در شش ماه گذشته بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث مسکن شهری و روستایی در تنگستان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
فرزانه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چهار شهرستان ساختمان اداری احداث و بیش از 80 درصد ماشین آلات نیز خریداری و نوسازی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بنیاد مسکن تاکنون 6 هزار و 519 پروانه مسکن مهر در این استان صادر شده و 6 هزار و 120 پرونده نیز به بانک معرفی شده است.
فرزانه تصریح کرد: بدون تردید ساخت و تحویل این واحدها ارزش بسیار زیادی دارد و همه مسئولان با جدیت برای تکمیل و بهره‌برداری از این واحدها بسیج شده‌اند و تاکنون بخشی از این واحدها در اختیار جوانان قرار گرفته است.
وی از پرداخت تسهیلات برای بهسازی 8 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در سال 89 تعداد 8 هزار و 554 واحد را به منظور بهسازی و بازسازی به بانک‌ها معرفی کردیم و متقاضیان از وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که اختصاص یافته بود استفاده کردند و تمام تسهیلات مورد اشاره به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.
 امام جمعه اهرم نیز گفت: طرح‌های هادی از برنامه‌های موفق بنیاد مسکن بوده که عمران و آبادی روستاها را به همراه داشته است.
حجت‌الاسلام عیسی راستگو اضافه کرد: توسعه و عمران روستاها ضمن اینکه سبب خدمات رسانی بیشتر و بهتر به این قشر می‌شود از مهاجرت روستائیان به شهرها نیز جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول