اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد:

رضایت مقام معظم رهبری از مقاوم‌سازی مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از رضایت مقام معظم رهبری از ‌اجرای طرح‌هایی چون بهسازی و مقام‌سازی مسکن روستایی خبر داد.

رضایت مقام معظم رهبری از مقاوم‌سازی مسکن روستایی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی یکی از مهم‌ترین طرح‌های بنیاد مسکن است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مقام‌سازی روستاهای کشور از سال 84 آغاز شده است، تصریح کرد: خوشبختانه دولت توجه ویژه‌ای به مقاوم‌سازی واحدهای روستایی داشته و اعتبارات خوبی را در این راستا در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقاوم‌‌سازی واحدهای مسکونی نقش بسیار موثری در کاهش اثرات بلایای طبیعی از جمله زلزله دارد که تمام روستاییان باید از این فرصت بهره برده و در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خود بکوشند.
تابش ادامه داد: در دو برنامه پنج ساله باید حداقل 2 تا 2.5 میلیون واحد مسکونی در روستاهای کشور بهسازی شود که پیش‌بینی شده این مهم تا پایان سال جاری به یک میلیون و 600 هزار واحد برسد.
وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از رسالت‌های بنیاد مسکن در راستای عمران و آبادانی بیش از پیش روستاها با اجرای طرح‌های هادی است که با اجرای این طرح هم‌اکنون بر‌خلاف گذشته شاهد مهاجرت معکوس شهروندان از شهر به روستا در برخی از استان‌های کشور هستیم که این نشان دهنده اهمیت عمران و آبادانی در روستاها است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌ابراز داشت: در حال حاضر اجرای طرح‌هایی چون بهسازی و مقام‌سازی مسکن روستایی، طرح مسکن مهر و طرح هادی با موفقیت در اکثر روستاهای کشور به مرحله اجرا درمی‌آید که این مهم رضایت مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشته است.
تابش گفت: در سال گذشته سهمیه مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن کشور 150 هزار واحد مسکونی بود که این مهم تا پایان سال به 230 هزار واحد افزایش یافت و از این میزان 75 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری 70 هزار واحد دیگر به بهره‌برداری برسد.
‌در این مراسم محمدرضا فرحی  به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی معرفی و از خدمات امیرحسین عباسی مدیر کل سابق این نهاد با اهدا لوح قدردانی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول