اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

واگذاری 5500 قطعه زمین برای احداث مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 5 هزار و 500 قطعه زمین روستایی برای احداث مسکن روستایی به روستائیان آذربایجان غربی واگذار شده است.

واگذاری 5500 قطعه زمین برای احداث مسکن روستایی
ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای ساخت مسکن روستایی 9 هزار واحد سهم استان آذربایجان غربی بود که ساخت بخشی از این واحدها را در دستور کار خود در سال جاری قرار داده‌ایم.
وی با اشاره به واگذاری زمین به روستائیان برای احداث خانه‌های مقاوم روستایی تصریح کرد: این اقدام با همکاری اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی انجام می‌شود.
این مسئول افزود: زمین‌های واگذار شده به روستائیان زمین‌هایی هستند که قابلیت کشاورزی در آنها وجود ندارد و برای خانه‌سازی زمینی مناسب هستند.
عزیزی خاطرشان کرد: زمین‌های ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تملک و بعد از طراحی و تفکیک به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 5 هزار و 500 زمین به روستائیان واگذار شده است،‌ گفت: این تعداد زمین در 111 روستای آذربایجان غربی به روستائیان واگذار شده است.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اظهار داشت: 20 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان وجود دارد که زیر پوشش مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی هستند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: واحدهای مسکونی احداث شده در طول مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در سه قالب گروه‌های ساخت، تعاونی‌ها و خودمالکی اجرایی می‌شوند.
عزیزی اعلام کرد: در واحدهایی که به صورت خود مالکی احداث می‌شوند صاحبان زمین اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند و بنیاد مسکن را در این زمینه یاری می‌رسانند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول