اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد:

سهمیه مقاوم‌سازی مسکن شوشتر در سال‌جاری 500 واحد است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از سهمیه 500 واحدی مقاوم‌سازی مسکن در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این باره اقدامات مناسبی انجام شده است.

سهمیه مقاوم‌سازی مسکن شوشتر در سال‌جاری 500 واحد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته کاهش اثر بلایای طبیعی شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری برای شهرستان شوشتر سهمیه 500 واحدی برای مقاوم‌سازی مسکن در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به سهمیه سال گذشته شهرستان شوشتر در بخش مقاوم‌سازی مسکن خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته نیز سهمیه شهرستان شوشتر در بخش مقاوم‌سازی مسکن 900 واحد بوده است و همه این اعتبار که در قالب تسهیلات بانکی بوده است جذب شده و متقاضیان برای دریافت وام به بانک معرفی شده‌اند.
نجفی با اشاره به اینکه باید برای کاهش اثر بلایای طبیعی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی جدی شود، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا برای کاهش اثر بلایای طبیعی در سطح شهرستان شوشتر تلاش شود و بهترین تلاش برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح آموزش‌ها در این باره است.
وی با اشاره به ارکان کاهش بلایای طبیعی در سطح شهرها خاطر‌نشان کرد: اصلی‌ترین ارکان برای کاهش اثر این بلایای طبیعی در سطح شهرها آموزش شهروندان و ارتقای سطح کیفی ان‌هاست و دیگری مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در سطح شهرهاست که در این باره نیز اقداماتی در شوشتر انجام شده است.
فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: برگزاری مانورهای زلزله برای آموزش دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های امدادی برای جوانان و نوجوانان می‌توان در راستای کاهش این بلایای طبیعی موثر باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول