اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایش نقاشی‌های آسمون در مازندران به پایان رسید؛

نقاشی‌های گروه آسمون در راه گالری‌های معروف تهران

خبرگزاری فارس: نقاشی‌های گروه آسمون قرار است در گالری‌های معروف تهران به نمایش گذاشته شود.

نقاشی‌های گروه آسمون در راه گالری‌های معروف تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،‌ نمایشگاه طراحی و نقاشی گروه هنری آسمون با مدیریت خانم مقیمی در گالری جهاد کشاورزی شهرستان  قائمشهر دایر شد که به پایان رسید. 
مدرس جوان قائمشهری در رشته طراحی و نقاشی در گفت‌وگو با خبرنگار هنری فارس در شهرستان ساری گفت: این نمایشگاه با همکاری هنرجویان خود با تلاش شش ماهه از 23 مهرماه برای بازدید علاقمندان به معرض نمایش گذاشته است.
مقیمی آثار ارائه شده را در دو بخش هنرآموزی و حرفه‌ای اعلام کرد و افزود: بیش از 70 اثر با تکنیک‌های مداد طراحی، ذغال و گواش و رنگ روغن و در سبک رئالیستی از 30 هنرمندان جوان به نمایش درآمده است.
وی با ابراز خرسندی از بازید مسئولان، اساتید استان و علاقمندان گفت: این پنجمین نمایشگاه گروه هنری آسمون محسوب می‌شود که تاکنون در شهرهای ساری، قائمشهر و بابل آثارشان را به نمایش گذاشته شد.
مقیمی از برگزاری این نمایشگاه در یکی از گالری‌های معتبر تهران اشاره کرد و افزود: به دلیل عدم فروش آثار هنری در شهرستان‌ها و همچنین نبود فضای مناسب برای ارائه و نمایش آثار هنری در حال تدارک برگزاری این نمایشگاه در یکی از گالری‌های تهران است که به زودی محقق می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول