اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان مدیریت بحران کشور:

13 کشور خارجی در مسابقه بین‎المللی نقاشی گرگان حضور یافتند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان مدیریت بحران کشور گقت: از میان 13 کشور شرکت‌کننده در بخش بین‎الملل مکزیک با بیشترین و کشور چین با کمترین آثار ارسالی در این مسابقه شرکت کردند.

13 کشور خارجی در مسابقه بین‎المللی نقاشی گرگان حضور یافتند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن قدمی شامگاه یک‎شنبه در حاشیه اختتامیه نخستین مسابقه بین‎المللی نقاشی حوادث و بلایای طبیعی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از میان 13 کشور شرکت‎کننده در بخش بین‎الملل کشور مکزیک با بیشترین و کشور چین با کمترین آثار ارسالی در این مسابقه شرکت کردند و در بخش داخلی نیز از 31 استان شرکت‎کننده بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان کرمان است.
وی با بیان اینکه این آیین باشکوه و معنوی با شعار "جامعه ایمن، آرامش عمومی" در استان گلستان برگزار می‎شود، اظهار داشت: شما کودکان و نوجوانان که امیدهای آینده این کشور هستید بسیار خوب توانستید پیام دوستی و محبت خود را با ارائه آثار به سمع و نظر دوستداران بشر برسانید.
معاون وزیر و سرپرست سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: پیام‎های انسان دوستانه بچه‎های این سرزمین از آن جهت با ارزش است که سعی کرده‎اید، تفکر و اندیشه خود را با زبان هنر، کاربرد قلم، رنگ و برخی از پدیده‎های طبیعی به نمایش بگذارید.
قدمی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد زمینه تفکر و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عنوان کرد و بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی می‎تواند نشر فرهنگ ایمن‎سازی را در بین خانواده‎ها گسترش دهد تا با آشنایی بیشتر با حوادث طبیعی راه‎های ایمن‎سازی محکم، سکونت خود را بررسی و شناسایی و به دیگران نیز کمک کنند.
معاون وزیر و سرپرست سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه کشور ایران در کمربند زلزله قرار دارد، گفت: در سال‎های گذشته شاهد وقایع بسیاری از قبیل سیل، زلزله، رانش زمین، توفان، آتش‎سوزی جنگل‎ها و بالا آمدن سطح آب دریا و ... بوده‎ایم که این حوادث خطرات و خساراتی را همراه داشته‎اند.
قدمی خاطرنشان کرد: این پدیده ها به دلیل اینکه ریشه در نظام طبیعت دارند همواره تکرار می‎شوند و عوارض منفی و ناخوشایندی را به همراه دارند مگر اینکه ساکنان شهرها و روستاها بتوانند نسبت به آنها شناخت بیشتری داشته و در راستای ایمنی و مصونیت بیشتر به اقدامات پیشگیرانه و هشدارها توجه کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول