اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2000 کودک در آبپخش اجرا می‌شود؛

برپایی ایستگاه نقاشی "کودک و آتش‌نشانی" در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع "کودک و آتش‌نشانی" در آبپخش خبر داد.

برپایی ایستگاه نقاشی "کودک و آتش‌نشانی" در آبپخش
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: امسال روز جهانی کودک مقارن با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای را در این روز تدارک دیده است.
شهردار آبپخش یادآور شد: جشن ویژه روز جهانی کودک 16 مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک از ساعت 16 عصر در پارک خضراء آبپخش برگزار خواهد شد.
وی افزود: مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه را انجام داد‌ه‌اند که همزمان با برنامه روز جهانی کودک و برای نخستین بار برگزار می‌شود.
موسوی آتش‌نشانی را از مشاغلی دانست که رابطه حساس و نزدیکی با مقابله با حوادث و بلایای طبیعی دارد و اذعان داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری آبپخش در روز جهانی کودک برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع "کودک و آتش‌نشانی" برای آشنایی کودکان با این شغل و اهمیت آن است و بیش از 2000 کودک آبپخش در این جشن و نمایشگاه حضور خواهند داشت.
این مسئول ابراز داشت: روز کودک تنها فرصتی است تا به کودکان بیشتر بها داده‌ شود و بدانیم که کودکان امروز آینده‌سازان فردای ایران اسلامی‌اند و باید به ایشان اهمیت بیشتری داده شود.
شهردار آبپخش از اجرای برنامه‌های متنوع در این روز خبر داد و افزود: شهرداری آبپخش و شورای اسلامی شهر تقویت بنیان‌های فرهنگی شهر را از اهداف و رویکرد‌های خود قرار داده است و با حمایت از فعالیت‌های فرهنگی به این مهم جامه عمل می‌پوشاند و برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع کودکان در آبپخش تدارک دیده شده است.
موسوی تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهر آبپخش از فعالترین کتابخانه‌های عمومی استان است و در ماه‌های اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی همراهی کرده است.
موسوی اضافه کرد: شهرداری آبپخش تلاش می‌کند تا همواره بر اساس اهداف متعالی خود برای فرهنگ و هنر بتواند گام‌های ارزنده‌ای بردارد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری والدین با شهرداری در اجرای برنامه‌های روز جهانی کودک گفت: برای ساختن آینده شهر و کشور باید کودکان را به خوبی پرورش دهیم و باید روحیه پیشرفت و تعالی را در این عزیزان زنده کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول