اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

اجرای نقاشی‌های خیابانی با موضوع انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان،گفت: برنامه‌هایی همچون نقاشی‌ها و تئاترهای خیابانی را در سراسر استان برای رای اولیها برگزار می‌کنیم.

اجرای نقاشی‌های خیابانی با موضوع انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا موثقی شامگاه سه‌شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم به منظور راه‌اندازی سایت ستاد انتخابات استان اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: به‌زودی این سایت افتتاح می‌شود و آخرین اخبار و اطلاعات حوزه‌های انتخابیه و کمیته‌ای اجرایی و دست اندرکار انتخابات و نیز فرمانداری‌های برای استفاده خبرنگاران و مردم قابل دسترس است.
وی افزود: در نظر داریم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از تمامی سلایق و اقشار مردم استفاده کنیم و به همین منظور نظرسنجی اینترنتی در ارتباط با انتخابات را به‌صورت ماهانه از طریق خبرگزاری دانشجویی انجام می‌دهیم.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: همچنین پیام‌هایی را به صورت mms برای خبرنگاران و مسئولان ارسال می‌کنیم و آنها را در جریان بیانیه‌های و تصاویر و فیلم‌های ستادهای انتخابات و حوزه‌های انتخابیه قرار می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات همواره از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون نقاشی‌ها و تئاترهای خیابانی را در سراسر استان برای این مخاطبان انتخابات برگزار می‌کنیم تا به نوعی آنها را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.
موثقی با اشاره به اینکه برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دست یاری به سوی رسانه‌های گروهی و جمعی دراز می‌کنیم، گفت: همچنین برای اطلاع‌رسانی بهتر و پوشش درست و کامل  اخبار از مدیران مسئول و مدیران خبرگزاری‌ها تقاضا داریم تا خبرنگار ثابتی را به عنوان خبرنگار سیاسی ستاد انتخابات به ما معرفی کنند.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول