اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان دشتستان برگزار شد؛

نقاشی 2000 کودک برازجانی برای تجلیل از آتش‌نشانان

خبرگزاری فارس: 2000 کودک برازجانی برای تجلیل از آتش‌نشانان، تلاش‌ها و زحمات این قشر زحمتکش را به تصویر کشیدند.

نقاشی 2000 کودک برازجانی برای تجلیل از آتش‌نشانان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهردار برازجان در آیین تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری برازجان در پارک والفجر برازجان اظهار داشت: خدمات آتش‌نشانان با هیچ زبانی قابل توصیف نیست و همه اقشار مردم و مسئولان باید تلاش بیشتری برای تقدیر از آتش‌نشانان داشته باشند.
کریم حسین‌آبادی افزود: آتش‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها در واقع دست به خطر می‌زنند و با شجاعت و تلاش خستگی‌ناپذیر به انجام ماموریت و وظیفه انسانی می‌پردازند.
وی یادآور شد: خدمت به مردم در هر شرایط و در هر مکان و زمان ارزش و اهمیت خاصی دارد و خدماتی که آتش‌نشانان برای نجات جان و مال مردم انجام می‌دهند از بالاترین و بهترین خدماتی است که انجام می‌شود و کسانی که در این امر مشارکت کنند شجاعت بالایی دارند.
شهردار برازجان اذعان داشت: شهرداری برازجان در بخش ایمنی و آتش‌نشانی از کادری مجرب و کارآزموده و امکانات بسیار پیشرفته برخوردار است و مردم در محله‌های مختلف از حجم و کیفیت خدمات آتش‌نشانی برازجان رضایت دارند.
حسین‌آبادی گفت: برای ساختن شهری زیبا و آباد باید تمام مردم و مسئولان دست به دست هم بدهند و باید از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.
بر اساس این گزارش، عصر امروز بیش از 2000 کودک برازجانی با ترسیم نمادهای آتش‌نشانی و تلاش‌ها و زحمات آتش‌نشانان از آنها تقدیر کردند.
اجرای برنامه‌هایی شاد و مفرح و جنگ شادی و همچنین خواندن شعرهای کودکانه و مسابقه آتش‌نشانی نیز از دیگر بخش‌های این مراسم زیبا بود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول