اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20؛

تصویر شهید مبارز با اشرار در جنوب تهران نقاشی شد

خبرگزاری فارس: تصویر شهید مهدی بیات فرمانده تیم عملیاتی مبارزه با اشرار استان زاهدان، در یکی از مهم‌ترین میادین جنوب تهران نقاشی شد.

تصویر شهید مبارز با  اشرار در جنوب تهران نقاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تصویر شهید مهدی بیات فرمانده تیم عملیاتی مبارزه با اشرار استان زاهدان، به همت شهرداری منطقه 20 در یکی از مهم‌ترین میادین جنوب تهران نقاشی شد.
داود دانشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه تصویر‌گری شهدا در فضای شهر با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلیر مردان این مرز و بوم و معرفی رشادت‌های آنان به نسل امروز است،گفت: نقاشی دیواری شهید مهدی بیات با مساحت  150 مترمربع در ضلع جنوب شرقی فلکه اول دولت آباد انجام شد.
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 20 به استفاده از فاکتور نور در نقاشی دیواری این شهید اشاره کرد و اظهار داشت: در نورپردازی این نقاشی دیواری 3 پروژکتور LED استفاده شده که سبب زیبایی و نمای دوچندان این تصویر شده است.
وی در ادامه افزود: یکی از خیابانهای شهرک دولت آباد حدفاصل بلوار قدس تا خیابان شهید ملت دوست نیز به نام این شهید بزرگوار (شهید مهدی بیات) نامگذاری شده است.
دانشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زیباسازی منظر شهری را یکی از اهداف این اداره عنوان کرد و افزود: در این راستا طی سال جاری تصاویر 11 تن از شهدا در معابر و بزرگراه‌های این منطقه نقاشی شد.
شهید مهدی بیات فرمانده  تیم عملیاتی مبارزه با اشرار سیستان و بلوچستان پس از یک ترور نافرجام در اردیبهشت ماه 1388 به دست عوامل عبدالرحمن ریگی به مقام رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول