اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مردم دیار کریمان در پیاده‌روی خانوادگی حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مردم دیار کریمان در پیاده‌روی خانوادگی حماسه آفریدند و جای تقدیر دارد.

مردم دیار کریمان در پیاده‌روی خانوادگی حماسه آفریدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر کرمان اظهار داشت: مردم دیار کریمان در سراسر استان و به ‌ویژه شهرستان کرمان در همایش پیاده‌روی خانوادگی حماسه آفریدند که جای تقدیر دارد.
وی افزود: در آیات و روایات زیادی بر امر ورزش تأکید شده که نشان‌دهنده اهمیت این مسئله است و این مهم باید در جامعه ترویج بیشتری یابد.
محمد فولادی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: ورزش سلامت جسم و روح را به دنبال دارد و مقام معظم رهبری مردم را به ورزش‌های همگانی توصیه کردند.
وی افزود: مردم خوب کرمان با حضور حماسی و پرشکوه خود در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی این شهر نشان دادند که پیرو مقام عظمای ولایت هستند.
فولادی بیان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر کرمان با ابلاغ استاندار کرمان و طی یک ‌هفته برنامه‌ریزی شد که با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی مختلف استان موفق به برگزاری این مراسم باشکوه شدیم.
‌به گزارش فارس این مراسم با همکاری استانداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای شهر از محل میدان شهدا تا گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.
در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهر کرمان فروزنده شیبانی تزرجی برنده خوش شانس یک دستگاه خودروی پراید شد.
انتهای پیام/آ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول