اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا؛

همایش پیاده‌روی خانواده در سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و با حضور خانواده‌های سنندجی صبح امروز در سنندج برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانواده در سنندج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این همایش که حدود بیش از 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان مسیر میدان حجاب تا استادیوم 22 گولان را پیمودند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این همایش بزرگ پیاده‌روی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته ناجا با شعار جامعه سالم عاری از آسیب‌های اجتماعی، برگزار شد. 
در برگزاری این همایش، هیئت ورزش‌های همگانی، استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، تربیت بدنی، سپاه بیت‌المقدس، دانشگاه کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی سنندج، اداره کل بهزیستی، شهرداری سنندج، اداره کل فنی و حرفه‌ای، اداره کار وامور اجتماعی، صدا و سیما، بانک انصار، حوزه هنری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشتند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کردستان در این همایش با تبریک هفته نیروی انتظامی، خدمت به مردم و جلب رضایت‌مندی را از اولویت‌های نیروی انتظامی خواند و گفت: پلیس انتظامی استان کردستان در راستای خدمتگذاری به مردم این استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
جعفر آژنگ مشارکت مردم کردستان در اجرای طرح‌های نیروی انتظامی به ویژه در زمینه تامین امنیت را ستودنی  دانست و افزود: این حضور گسترده بسترساز یأس دشمنان و نویدی برای پیروزی همیشگی ملت ایران و مردم کردستان است.
به گفته وی، تا زمانی که مردم در صحنه باشند دشمنان توان و قدرت دخالت در امور این کشور اسلامی را به خود نخواهند داد و باید بدانند که ملت بزرگ ایران و مردم کردستان هیچ‌گاه زمینه حضور و دخالت آنان در امور کشور را فراهم نمی‌کنند.
در این همایش بیش از 200 جایزه از قبیل دوچرخه، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت‌های هدیه، پتوی گلبافت و چندین جایزه دیگر به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول