اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به در پیش بودن هفته تربیت بدنی انجام می‌شود؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در همه مراکز بخشداری‌های استان زنجان به همین مناسبت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان
فریده عینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در همه کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در 15 مهر ماه در هفت مرکز شهرستان‌های استان، یعنی زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود تصریح کرد: چون همایش پیاده‌روی به تازگی در استان زنجان برگزار شده است، همایش پیاده‌روی خانوادگی در مراکز بخشداری استان زنجان برگزار می‌شود.
معاون ورزش بانوان استان زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زنجان درباره عدم استفاده از مجموعه ورزشی کودکان و مادران گفت: خود سالن مجموعه ورزشی کودکان و مادران مشکلی ندارد، ولی چون قرار است، بانوان از این مجموعه استفاده کنند باید دیوار کشی این مجموعه کامل شود تا بتوان از آن استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه دیوار کشی مجموعه ورزشی مادران و کودکان در حال انجام است، گفت: اگر کارها بر روی روال پیش برود دیوار‌کشی مجموعه تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول