اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش پیاده‌روی 20 هزار نفری خانوادگی در کاشان

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود 20 هزار نفر از شهروندان کاشانی با شعار "سهم من در امنیت و آرامش؟" در این شهرستان طی مراسمی برگزار شد.

برگزاری همایش پیاده‌روی 20 هزار نفری خانوادگی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده‌ انتظامی کاشان پیش از ظهر امروز در این مراسم ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی را در کاهش اختلافات و تخلفات مؤثر خواند و گفت: بسیاری از تخلفات بر‌اساس مشکلات روحی متخلفان صورت می‌گیرد که با افزایش سطح سلامت جسمی افراد برطرف می‌شود که ورزش یکی از راه‌های تحقق این امر است.
سرهنگ پاسدار منوچهر صفایی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی را اقدامی ارزشمند و مفید دانست و افزود: برگزاری این گونه از برنامه‌های ورزشی در تشویق خانواده‌ها برای شرکت در برنامه‌های ورزشی همگانی نقش بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در این مراسم گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها و با طی مسافت 5 کیلومتری بین میدان کمال‌الملک تا این سازمان برگزار شد.
مهدی نادعلی ارتقای سطح ورزش همگانی را از وظایف و رسالت‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان دانست و افزود: این همایش ورزشی در این راستا و به منظور بزرگداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
وی استقبال قابل توجه شهروندان کاشانی را از این همایش بیانگر توجه و اهتمام بیشتر خانواده‌ها به امر ورزش ذکر و بر لزوم توسعه آن تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تقدیر از مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای نیروی انتظامی و ورزشکار این شهرستان، ترویج ورزش همراه با معنویت نقش بسزایی در افزایش سطح سلامت و امنیت جامعه دارد.
در همایش پیاده‌روی خانوادگی که همراه با هنرنمایی ورزشکاران باستانی و رزمی این شهرستان بود با حضور پدر شهید نقشه‌چی به قید قرعه به 116 نفر از شرکت‌کنندگان در این همایش جوایزی چون دوچرخه، خودرو کودک و اقلام ورزشی به ارزش 3 میلیون ریال اهدا شد.
همایش پیاده‌روی خانوادگی کاشان با برنامه‌ریزی نیروی انتظامی و همکاری اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی، شهرداری، اداره تربیت بدنی، هیئت ورزش همگانی، شرکت خودروسازی سایپا، بانک قوامین، اورژانس 115، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت راهور و سازمان اتوبوسرانی کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول