اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کرامت برگزار شد؛

همایش پیاده‌روی بانوان در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت دهه کرامت در گنبدکاووس برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان در گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این همایش به مناسبت دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم و ایجاد شور و نشاط بین بانوان عصر امروز آغاز شد.
بانوان و دختران گنبدی مسیر فلکه 17شهریور تا امامزاده یحیی‌بن‌زید(ع) را پیمودند.
به افراد شرکت‌کننده در این همایش نیز برگه‌های قرعه‌کشی توزیع شد که در پایان به نفرات منتخب به قید قرعه جوایزی نظیرکمک هزینه سفر کربلا، 10سکه پارسیان،10تخته گلیم فرش، 10 هدیه 20 هزار تومانی و 10دست لباس ورزشی اهدا شد.
فاطمه کیش برنده کمک هزینه کربلا نیز که از خدام امام‌زاده یحیی بن زید(ع) بود با بیان احساس خود در هنگام این قرعه کشی گفت، فکر نمی‌کرده که از برندگان این جایزه معنوی باشد و از این قرعه بسیار خوشحال است.
رئیس تربیت بدنی شهرستان گنبدکاووس نیز در این همایش پیاده‌روی با اشاره به افتخارآفرینی بانوان گنبدی در عرصه ورزش بر استمرار این برنامه در هفته‌های آینده هم تاکیدکرد.
ابراهیم غفاری اظهار داشت: امروزه توجه به ورزش بانوان در سطح همگانی و ورزش قهرمانی ضرورت است زیرا ورزش قهرمانی فضای شور و نشاط و توجه عمومی زنان به امر ورزش به ویژه ورزش همگانی را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: ورزش همگانی به دلیل پایین بودن ضریب نشاط و پویایی و نیز سلامت جسمانی برای زنان کشور لازم است.
عضو شورای شهر گنبدکاووس نیز ورزش را در ارتقا سلامتی بانوان جامعه بسیار موثر دانست و بر حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی تاکید کرد.
فرزانه جعفری اظهار داشت: بانوان گنبدکاووسی استعدادهای بیشماری در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از جمله ورزشی دارند که باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم در ارتقای آن تلاش کنیم.
عضو دیگر شورای شهر نیز از شرکت بانوان و دختران جوان در این راهپیمایی قدردانی کرد و خواستار گسترش ورزش همگانی در جامعه شد.
فرحناز علیزاده اظهار داشت: بانوان ورزشکار چون نقش مهمی در تربیت فرزندان خود به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی دارند باید جسم، عقل و تفکر سالم داشته باشند.
قرعه‌کشی کربلا نیز توسط باقریان مدیر دفتر آستانه امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزارشد و در پایان شرکت‌کنندگان به زیارت حضرت یحیی بن زید (ع) رفتند.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول