اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت هفته ناجا برگزار شد؛

اجرای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آمل

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی با حضور گسترده مردم در آمل برگزار شد.

اجرای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، امروز همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی و خانوادگی با حضور گسترده مردم در آمل برگزار شد.
برای این همایش بزرگ پیاده‌روی چهار مسیر برنامه‌ریزی شده در نهایت خانواده‌ها با طی کردن مسیرهای مورد نظر به محل برگزاری همایش در پل سردار اسماعیلی گردهم آمدند.
این همایش با همکاری نیروی انتظامی و موسسات خیریه مردم نهاد با شعار « پلیس، امنیت اجتماعی و آسایش خاطر» و «سهم من در امنیت و آرامش» با یادمان یک هزار و 28 شهید این شهرستان برگزار شد.
به افراد شرکت کننده در این همایش نیز برگه‌های قرعه‌کشی توزیع شد که در پایان به نفرات منتخب به قید قرعه جوایزی نظیر خودرو، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و دوچرخه اهدا شد.
سال گذشته همایش بزرگ پیاده‌روی را در این شهرستان شاهد بودیم که به طور زنده اماکن تاریخی، چهره‌های برتر فقهی و فلسفی، امامزاده‌ها و اماکن تفریحی و دیگر آثار گردشگری و توریستی این شهرستان و استان مازندران با حضور مجریان نام‌آشنای کشور به مدت حدود یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، ولی امسال با توجه به تبلیغات گسترده شهری به منظور پخش مستقیم این همایش خبری از آن نبود و شبکه سوم سیما در برنامه ویژه جمعه‌های خود با عنوان صبح و نشاط در زنجان به سر می‌برد.
فرماندار آمل در این همایش به ارزش ورزش در داشتن جسمی سالم اشاره کرد و گفت: با داشتن جسمی سالم می‌توانیم بسیار برای جامعه و کارهای گروهی خود موثر باشیم.
یدالله اکبرزاده تصریح کرد: بسیاری از بیماری‌های رایج در جامعه ناشی از پرخوری و عدم تحرک است که البته در این بین نقش غذاهای پرانرژی بازار و رستوران‌ها بسیار موثر است.
امام جمعه آمل نیز در این همایش با اشاره به احادیث و روایات در مورد اهمیت ورزش در جامعه یادآور شد: در زندگی اهل بیت و معصومین نیز می‌توان نقش ورزش را به روشنی درک کرد.
حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی اذعان داشت: بسیار آمده است که عقل سالم در بدن سالم است و با سلامت جسم بهتر می‌توان به تفکر، تعقل، تدبیر و تعبد پرداخت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول