اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

همایش بزرگ پیاده‌روی در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در اردبیل برگزار می‌شود
سردار علی روستایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل داشت: قرار بود این همایش امسال 15 مهر ماه برگزار شود که با توجه به حجم وسیع کار و پوشش تصویری آن از شبکه ملی قرار شد این همایش روز 29 مهر ماه در دور دریاچه شورابیل برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: این همایش به طور مستقیم از شبکه سه سیما نمایش داده خواهد شد که حضور گسترده مردم استان به برگزاری آبرومند آن کمک خواهد کرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه در هفته نیروی انتظامی در برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد گفت: امسال نمایشگاه نیروی انتظامی در استان برگزار نشد و این نمایشگاه را در سال جاری به صورت مجازی در سایت پلیس استان اردبیل برگزار کردیم.
فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در این هفته خدمات و مشارکت نیروی انتظامی با مردم به طوری گسترده انجام شده که خدمات رایگان بهداری در مناطق روستایی و عشایری و به صورت برگزیده در منطقه ییلاقی سردابه با دایر کردن چادر توسط کلانتری 16 انجام می‌شود.
روستایی همچنین از ارائه مشاوره‌های رایگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز این مشاوره‌ها با افزایش چشمگیر در حال انجام یافتن است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه وضعیت امنیتی استان را یادآور شد و گفت:‌ استان اردبیل از نظر امنیت جزو استان‌های برتر کشور است که این با فرهنگ حسینی مردم محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود به کشفیات نیروی انتظامی استان اردبیل در حوزه قتل اشاره کرد و بیان داشت: اردبیل در وقوع قتل رتبه 28 کشور را دارد اما از نظر نزاع‌های خیابانی جزو استان‌های برتر است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول