اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کرمان تأکید کرد:

الزام شناسنامه هویتی بهره‌برداران برای دریافت تسهیلات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: بهره‌برداران بخش‌های کشاورزی و دامی برای دریافت امکانات و تسهیلات دولتی باید دارای شناسنامه هویتی باشند.

الزام شناسنامه هویتی بهره‌برداران برای دریافت تسهیلات
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عباس ملایی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی، دامی و افتتاح چند طرح کشاورزی سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این سند که با ثبت‌نام در سایت شناسنامه بهره‌برداری و دامی رسمیت می‌یابد، می‌تواند تمام‌ خدمات و تسهیلات ارائه دهد که در غیر این صورت این بهره‌برداران محروم از تسهیلات یا خدمات می‌شوند.
وی با بیان اینکه هر بهره‌بردار کشاورز یا دامدار باید شناسنامه هویتی که شامل مشخصات خود، عرصه کار و تولید داشته باشد، گفت: سایت دریافت این مشخصات تا پایان مهرماه جاری باز است و امیدواریم که مهلت آن تمدید شود، لذا بهره‌برداران در فرصت باقیمانده اقدام به ورود مشخصات در سایت شناسنامه کنند.
ملایی با تأکید به کشاورزان استان کرمان برای توجه به اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار برای مزارع و باغ‌ها ابراز داشت: فرصت پرداخت 85 درصد هزینه‌های آبیاری از طریق سیستم دولتی موجب شد که سال جاری بیش از 10 هزار هکتار آبیاری تحت فشار در سطح استان اجرا شود.
وی تصریح کرد: استان کرمان محدودیتی در مورد پرداخت 85 درصد هزینه متقاضیان اجرای طرح آبیاری تحت فشار ندارد و لازم است که کشاورزی استان از این طرح استفاده کنند .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، سیرجان را یکی از شهرهایی اعلام کرد که پیشرفت آب شور سفره‌های آب زیر‌زمینی را تهدید می‌کند و گفت: ضرورت دارد که اجرای آبیاری تحت فشار در این شهرستان سرعت عمل داده شود.
وی اظهار داشت: سال جاری با استقبال خوب کشاورزان شهرستان سیرجان مواجه بودیم و 5 هزار هکتار آبرسانی تحت فشار را در سیرجان اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول