اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 خبر داد:

ثبت‌نام ۸هزار خبازی برای دریافت تسهیلات نوسازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با اشاره به اینکه در کل کشور 8 هزار خبازی برای دریافت تسهیلات نوسازی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مازندران با یک هزار و 352 ثبت‌نام در کشور اول است.

ثبت‌نام  ۸هزار خبازی برای دریافت تسهیلات نوسازی
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا افرازه شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: ثبت‌نام برای استفاده تسهیلات نوسازی خبازی‌ها 2 ماه است که آغاز شده است.
وی با بیان اینکه به علت برخی بررسی‌ها در مازندران با تاخیر این کار انجام شد، تصریح کرد: اما اکنون مازندران از نظر میزان ثبت نام واحدهای خبازی در کشور رتبه نخست را دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با اشاره به ثبت‌نام 8 هزار واحد خبازی در این سامانه در سراسر کشور، افزود: از این تعداد،یک هزار و 352 1352 نفر از خبازان مازندران هستند.
این مسئول با بیان اینکه برای داشتن آرد و نان مطلوب، مرکز غلات کشور به صورت برنامه‌ای از گندم استان‌ها نمونه‌برداری می‌کند، ادامه داد: غالب خبازی‌های مازندران، نان بربری تولید می‌کنند.
افرازه با اشاره به اینکه ظرفیت تولید کارخانه‌های آرد مازندران، بیش از 2 برابر نیاز استانی است، گفت: این شرایط در کل کشور وجود دارد.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با وارد کردن آرد از سایر استان‌ها ، اغلب کارخانه‌های آرد استان نسبت به تغییر تجهیزات اقدام کرده‌اند، بیان داشت: بیش از 60 درصد کارخانه‌های آرد استان، از تکنولوژی جدید بهره مند هستند و کارخانه چکشی نداریم.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با اشاره به اینکه در مازندران نمی‌توان گندم را در سیلوهای معمولی نگهداری کرد، یادآور شد: پنج کارخانه، سیلوسازی را در دستور کار دارند.
وی اذعان داشت: بررسی گشت‌های مشترک از کارخانه‌های آرد، وضعیت این کارخانه‌ها را 50 درصد خوب، 40 درصد متوسط و 10 درصد بد توصیف کرده‌اند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول