اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد:

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز فجر جم از پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان این پالایشگاه خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان پالایشگاه جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی در نشست با مدیران پالایشگاه جم و فرماندهان سپاه شهرستان جم اظهار داشت: اجرای طرح حلقه‌های صالحین یکی از برنامه‌های مهم این پایگاه است و در این راستا تعدادی از همکاران بسیجی به عنوان سرگروه حلقه‌های صالحین در حال فعالیت هستند.
وی افزود: اجرای کامل طرح "حلقه‌های صالحین" می‌تواند تحول اساسی در برنامه‌های این پایگاه ایجاد کند.
زمانی تصریح کرد: تلاش در راستای تقویت بصیرت دینی و سیاسی همکاران یکی دیگر از برنامه‌های این پایگاه بوده که با دعوت از اساتید و سخنرانان مختلف در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.
فرمانده پایگاه مقاومت شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن، مسابقات فرهنگی، بازدید و دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بسیجیان، توزیع لوح فشرده کتاب و دیگر محصولات فرهنگی نیز در راستای بصیرت‌افزایی و بینش سیاسی کارکنان و بسیجیان انجام شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های بخش تربیت‌بدنی نیز گفت: برگزاری جشنواره ورزشی با همکاری امور ایثارگران در سوم خرداد، مراسم پیاده‌روی در مناسبت‌های مختلف برای افزایش توان جسمی و روحی همکاران، حضور در لیگ مقدماتی فوتسال حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران و کسب مقام اول در گروه خود و صعود به لیگ دسته یک بسیج شرکت ملی گاز از افتخارت ورزشی این پایگاه بوده است.
زمانی افزود: ورزش یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شادابی و همگرایی در میان کارکنان است و پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم همواره در این راستا برنامه‌ریزی‌های مهمی داشته است.
وی از پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان پالایشگاه جم خبر داد و ابراز داشت: پرداخت مبلغ پنج میلیارد ریال وام از طریق صندوق بسیج شهید تندگویان به همکاران و پرداخت وام به تعدادی از همکاران ارکان ثالث از طریق بانک صادرات همچنین پرداخت مبلغ 11 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی از طریق صندوق جهاد مالی بسیج به افراد نیازمند از دیگر اقدامات این پایگاه بوده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس این پایگاه تصریح کرد: تجلیل از بیش از 200 نفر از همکاران رزمنده دارای سابقه سه ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل از جمله برنامه‌های ارزشمند این پالایشگاه است.
زمانی بیان داشت: اعزام بیش از 50 خانواده از همکاران بسیجی به مشهد مقدس در تابستان یکی از برنامه‌های دیگر این پایگاه بوده که از این تعداد امسال برای نخستین بار تعداد 12 خانواده از همکاران ارکان ثالث نیز به زیارت حضرت ثامن‌الحجج(ع) اعزام شدند.
وی ادامه داد: اعزام 250 نفر از همکاران همراه با خانواده به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور و 200 نفر از همکاران همراه با خانواده با پرداخت تسهیلات توسط این پایگاه به عتبات عالیات و سوریه و اعزام 45 نفر از همکاران در قالب کاروان زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) از دیگر اقداماتی بوده است که در شش ماهه نخست سال صورت گرفته است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: طبق ساختار جدید بسیج که توسط حوزه به پایگاه اعلام شده، جذب حداکثری و دفع حداقلی جزو برنامه‌های این پایگاه است که در همین راستا تقریبا تمام افراد جدیدالورود جذب پایگاه شده‌اند.
 وی ادامه داد: بر این اساس معیار فعالیت این افراد در قالب طرح حلقه‌های صالحین سنجیده می‌شود و پس از مدتی این همکاران از عضویت عادی به فعال ارتقا داده می شوند.
وی ضمن سپاسگزاری از مدیرعامل پالایشگاه و دیگر بسیجیان ابراز امیدواری کرد خدمات و تسهیلات صورت گرفته سبب ایجاد روحیه و بالا بردن توان معنوی و روحی و جسمی کارکنان شود و همه بتوانند با عزمی راسخ و گام‌های موثر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت‌پذیری ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای تلاش کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول