اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

غرب نمی‌تواند اقتصاد فلج خود را دوباره احیا کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش آمده در آمریکا و کشورهای اروپایی گفت: این مشکلات آنقدر عمیق است که غرب نمی‌تواند دوباره این اقتصاد فلج را احیا کند.

غرب نمی‌تواند اقتصاد فلج خود را دوباره احیا کند
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، وضعیت اقتصاد کشورهای غربی به ویژه آمریکا را نامناسب توصیف کرد و اظهار داشت: در کل اقتصاد کشورهای اروپایی منطقه یورو به هم ریخته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 82 کشور و یک‌هزار شهر در منطقه یورو با این مسئله دست به گریبان هستند و ما شاهد اعتراضات مردمی در این ارتباط هستیم و مسئولان این کشورها باید بدانند که به این سادگی این مسائل پایان نمی‌یابد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این وضعیت نیاز به فعالیت سیاسی کشور ایران دارد چراکه ما می‌توانیم با فعالیت‌های سیاسی در این نوع کشورها تاثیرگذار باشیم چراکه در حال حاضر تحرکات خوبی در این مناطق به وجود آمده است.
ابراهیمی به اتهامات اخیر مسئولان آمریکا نسبت به ایران اشاره کرد و یادآور شد: این نوع اتهامات باید ریشه‌یابی شود تا مشخص شود که بر چه مبنایی این سخنان ایراد می‌شود که در این ریشه‌یابی مشخص می‌شود که ریشه این اتهامات به تحولات به وجود آمده در منطقه خاورمیانه برمی‌گردد.
وی اظهار داشت: الگوگیری این قیام‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله‌ای است که برای غربیان به ویژه آمریکا گران تمام شده است.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزاری دو همایش بزرگ انتفاضه مردم فلسطین و همایش بیداری اسلامی در کشور را یکی دیگر از ریشه‌های اتهامات اخیر آمریکا نسبت به ایران دانست و گفت: این اقدامات ایران و تحولات کشورهای اسلامی منطقه سبب شده است که آمریکا‌یی‌ها دست و پای خود را گم کنند.
ابراهیمی اظهار داشت: از آنجا که تحولات منطقه و بیداری اسلامی به ضرر آمریکا و به نفع ایران تمام می‌شود مسئولان کشور آمریکا سعی دارند که با اتهام‌زنی به کشور به جلوی این حرکات را تا حدودی بگیرند.
وی افزود: کشور ایران نیز باید یک سری اقدامات در مقابل این اقدام مسئولان آمریکا انجام دهد که داشتن دیپلماسی فعال چه به صورت عمومی و چه به صورت پارلمانی و دولتی می‌تواند در این شرایط تاثیرگذار باشد و نقشه‌های آمریکا در مقابل ایران را خنثی کند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکاییان باید بدانند که کشور ایران در مقابل هر نوع تحرک آنها عقب‌نشینی نمی‌کند و بر اساس رهنمودهای رهبری در مقابل این جریانات ایستادگی می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول