اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کرمان:

جهاد اقتصادی انتخابی نیست، ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کرمان گفت: جهاد اقتصادی در تمام ابعاد تولید، توزیع و مصرف و در راستای پیشرفت الگوی اسلامی- ایرانی برای ما یک ضرورت بوده و انتخاب نیست.

جهاد اقتصادی انتخابی نیست، ضرورت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین رستمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تشکیل کمیسیون جهاد اقتصادی شورای فرهنگ عمومی کرمان، اظهار داشت: هدف ما در نشست‌های این کمیسیون فرهنگ سازی در زمینه جهاد اقتصادی بود.
وی افزود: خانواده، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان، کارگران و اصناف حوزه‌های هدف و خانواده، روحانیت، آموزش و پرورش، دانشگاه، دفاع مقدس، رسانه و... حوزه‌های اثرگذار در این طرح پیشنهادی ما هستند.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان تصریح کرد: توجه دادن تمام نهادهای تاثیرگذار و جوامع هدف به این نکته مهم که جهاد اقتصادی در تمام ابعاد تولید، توزیع و مصرف در این برهه و در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای ما یک ضرورت است و انتخاب نیست.
وی با اشاره به وظایف و کارکردهای بخش‌های مختلف از جمله روحانیت، خاطرنشان کرد: بخش روحانیت شامل حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌شود.
رستمی گفت: تهیه بسته‌های محتوایی ویژه وعاظ و خطبا پیرامون بحث‌های جهاد اقتصادی برای آگاه‌سازی و متناسب با اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده، کسبه و... باید در حوزه کاری بخش روحانیت قرار گیرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان با اشاره به وظایف و کارکرد آموزش و پرورش بیان داشت: تهیه جزوه‌های تکمیلی، بولتن و بروشور ویژه مقاطع مختلف تحصیلی و چاپ به تعداد کل دانش‌‌آموزان در نخستین زمان ممکن باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.
مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان در ادامه به بیان وظایف و کارکردهای دانشگاه، خانواده و رسانه پرداخت و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نیز به تایید و تکمیل طرح پیشنهادی کمیسیون جهاد اقتصادی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان پرداختند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول