اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اقتصادی زنجان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 36 درصدی طرح‌های اقتصادی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی زنجان با اشاره به اینکه تاکنون برای پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی 800 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در حال حاضر پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی در بخش اقتصادی 36 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 36 درصدی طرح‌های اقتصادی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد جهاد اقتصادی با نگاهی کلی به عملکرد این کمیته در اجرای پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی اظهار داشت: در کمیته اقتصادی 39 طرح سرمایه‌گذاری ویژه در حال اجرا و 26 طرح سرمایه‌گذاری دیگر نیز در دست پیگیری است.
وی با بیان اینکه با مذاکره با اتاق بازرگانی در حال حاضر 28 طرح داخلی و پنج طرح خارجی در دست پیگیری است، افزود: تلاش می‌شود تا طرح‌های جدید که قابلیت اجرایی شدن دارند، احصا شود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه از هفته آینده با افتتاح سایتی و ایجاد سامانه‌ای در این سایت برای رصد طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این کمیته صنعت 12 طرح، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شش طرح، سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان دارای یک طرح، شرکت برق منطقه‌ای سه طرح، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دارای یک طرح و دانشگاه علوم پزشکی دارای یک طرح است.
وی با اشاره به اینکه طرح بیمارستان خصوصی کوروش بررسی و کارشناسی شده است، تصریح کرد: طرح جابه‌جایی مسکن مهر شرکت سرب و روی نیز در دست بررسی است.
در ادامه این جلسه معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ستاد جهاد اقتصادی با یک رویکرد جهشی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری پروژه‌های ویژه علاوه بر کارهای جاری دستگاه‌ها را دنبال می‌کند، خاطر نشان کرد: ستاد جهاد اقتصادی تجمیعی از اقدامات تخصصی حوزه‌ها با یک رویکرد مثبت و با توجه به فرمایش رهبر ابلاغ خلاقیت از کارهای جاری که در حوزه ها قرار دارد، است.
مجید عسگری با اشاره به اینکه نخستین جلسه ستاد جهاد اقتصادی هفت مصوبه داشت که همه اقدام شده است، یادآور شد: جلسه دوم از ستاد 24 مصوبه داشت که 12 مصوبه از این مصوبه‌ها اقدام شده و 12 مصوبه دیگر در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه مصوبات جلسه سوم 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خطاب به کمیته‌ها خاطر‌نشان کرد: سعی کنید با تلاش و کوشش و دنبال کردن پروژه‌ها در پایان سال یک کارنامه درخشان از خود برجای بگذارید.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از  زنجان به عنوان کارگاه کار و سازندگی یاد کرد و افزود: ما برای رسیدن به این نتیجه باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول