اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان خبر داد:

تحقق 45 درصدی پروژه‌های جهاد اقتصادی فرمانداری‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان گفت: در حال حاضر پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی در فرمانداری‌های استان زنجان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تحقق 45 درصدی پروژه‌های جهاد اقتصادی فرمانداری‌های زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی شامگاه سه‌شنبه امروز در جلسه ستاد جهاد اقتصادی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته‌های پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی با اشاره به اینکه مصوبات جلسه نخست ستاد جهاد اقتصادی همه محقق شده است، اظهار داشت: مصوبات جلسه دوم ستاد 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 وی با بیان اینکه جلسه سوم 36 مصوبه داشت که از این مصوبات 24 مصوبه اقدام شده و 12 مصوبه دیگر در دست اقدام است، افزود: از همان ابتدای تشکیل ستاد جهاد اقتصادی کمیته‌های اجرایی جداگانه‌ای برای پروژه‌ها تشکیل و نحوه اجرای طرح‌ها را دنبال می‌کنند.
مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه کمیته اشتغال با 10 مصوبه هفت مصوبه در دست اقدام و سه مصوبه دیگر اقدام شده دارد، خاطر نشان کرد: مصوبه‌های کمیته اشتغال 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی با بیان اینکه کمیته زیربنایی 15 مصوبه با 67 درصد پیشرفت فیزیکی در ستاد جهاد اقتصادی دارد، تصریح کرد: کمیته عمرانی 15 مصوبه با 46 درصد پیشرفت فیزیکی، کمیته سرمایه‌گذاری با 15 مصوبه 46 درصد پیشرفت فیزیکی و کمیته تحول اداری با هفت مصوبه و 59 درصد پیشرفت فیزیکی اجرای طرح‌ها را دنبال می‌کنند.
عباسی به پروژه‌های بخش کشاورزی در ستاد جهاد اقتصادی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: بخش کشاورزی نسبت به بخش‌های دیگر خوش درخشیده و با هشت مصوبه پروژه‌هایش 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه صنعت و معدن نیز در ستاد جهاد اقتصادی 16 مصوبه داشت که پروژه‌های این بخش با 69 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: بخش بازرگانی نیز 9 مصوبه در ستاد جهاد اقتصادی داشت که در حال حاضر پروژه‌های این بخش نیز دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است.
وی مجموع پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی در کمیته‌های یاد شده را 146 طرح عنوان کرد و افزود: در حال حاضر از این تعداد پروژه 85 طرح اقدام شده، 61 طرح در دست اقدام و از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.
عباسی به فرمانداری‌های دارای طرح در ستاد جهاد اقتصادی نیز اشاره‌ای کرد و گفت: فرمانداری مرکز استان پنج مصوبه با 80 درصد پیشرفت، فرمانداری ابهر با 16 پروژه دارای 62 درصد تحقق مصوبات، فرمانداری خدابنده با 45 مصوبه و 49 درصد پیشرفت فیزیکی و فرمانداری ماهنشان با 14 مصوبه که 21 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 مدیر کل امور هماهنگی اقتصادی استانداری زنجان اضافه کرد: پروژه‌های فرمانداری طارم 40 درصد، فرمانداری ایجرود 21 درصد و فرمانداری خرم‌دره 42 درصد از پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی مجموع پروژه‌های ستاد جهاد اقتصادی در فرمانداری‌ها را 194 مصوبه با 45 درصد پیشرفت فیزیکی اعلام کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول